فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تعرضی به نظام اسلامی وارد شود

سردار علیرضا مظاهری با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز ما به برکت خداوند متعال، عنایات حضرت ولی عصر (عج) ورهبری‌های امام خامنه‌ای است، گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تعرضی به نظام اسلامی وارد شود.
کد خبر: ۳۶۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 18September 2019

اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تعرضی به نظام اسلامی وارد شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: 40 سال مقاومت، ایثار و مقابله با دشمنان را پشت سر گذاشتیم تا امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قدرت و عزت نظام اسلامی و همچنین قدرت جبهه مقاومت در کنار نظام در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی است، افزود: این برکات تنها گوشه ای از افتخاراتی است که در طول این 40 سال تحقق پیدا کرده است.

مظاهری با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تا کوچکترین تعرضی به نظام اسلامی وارد شود، یادآور شد: این اقتدار و عزت به برکت خداوند متعال، عنایات حضرت ولی عصر (عج)، رهبری های مقام معظم رهبری، حضور همیشگی مردم و نیروهای مسلح به وجود آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که امروز به برکت همین حضورها، امنیت ایران اسلامی به دست رزمندگان اسلام رقم خورده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه هوشیاری و مراقبت در انجام ماموریت ها همواره مورد تاکید بوده و هست، ادامه داد: نیروی انتظامی امروز افتخار دارد که در دفاع مقدس و بعد از آن در نوک پیکان بوده و همانطور که در دفاع مقدس اولین شهید را تقدیم کرده از این پس نیز با قدرت هرچه بیشتر آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار