سردار باقرزاده:

بصیرت و استقامت لازمه مبارزه با استکبار است

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای مبارزه با استکبار جهانی باید دو پیام شهدا را که دعوت به هوشیاری یعنی بصیرت و دعوت به پایداری یعنی استقامت است، سرلوحه کارها قرار بدهیم.
کد خبر: ۳۶۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 19September 2019

بصیرت و استقامت لازمه مبارزه با استکبار است/ راهبرد دشمن گرفتن روح استقامت از ملت ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در دومین یادواره سرداران و یک هزار و 200 شهید یگان‌های ویژه ناجا خراسان رضوی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص شهادت، اظهار داشت: شهدا در مسیر حق با اعتقاد به حضرت حق تعالی اهل استقامت بودند و به واسطه همین استقامت بهشت برای آنها رقم خورد. شهدا که در بهشت ابدی ماوا دارند به دیگران نیز بشارت می دهند که در مسیر حق دچار تردید نشوید.

وی افزود: خانواده شهدا در میدان معامله با خداوند تردید نکردند و عزیزان خود را در دفاع از اسلام فدا کردند. عزت امروز ما مرهون صبر و استقامت آنها است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی وارد گام دوم شده است. مرحله اول اظهار اندیشه حق بود که در خرداد 1342 با بیان رسای امام خمینی (ره) شروع شد. ملت ایران اسلامی این اندیشه حق را در طول انقلاب اسلامی تا سال 1357 فریاد زدند. در دوران جنگ تحمیلی این ملت به خصوص شهدای شما این اندیشه را تثبیت کردند. اکنون در مرحله سوم، مرحله حمایت از انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی در ادامه تلاش همه جانبه و استفاده از ابزار روز را لازمه حمایت از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در مقابله با توطئه‌های احتمالی دشمنان که به فکر ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید آنها را به مرز بازدارندگی برسانیم تا در جنگ با جمهوری اسلامی در حوزه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی مایوس شود.

سردار باقرزاده ادامه داد: شکست کامل آمریکا نیازمند تلاش، آمادگی و سازماندهی است. باید همه ظرفیت های کشور برای مقابله با توطئه های نظام سلطه بر اساس نظر رهبر انقلاب اسلامی بسیج شوند.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: برای مبارزه با استکبار جهانی باید دو پیام شهدا را که دعوت به هوشیاری یعنی بصیرت و دعوت به پایداری یعنی استقامت است، سرلوحه کارها قرار بدهیم.

وی تاکید کرد: جریانی که حق است نباید تردید کند و باید استقامت کند. تلاش دشمن در جنگ روانی که به راه انداخته، این است که مردم اهل پایداری نباشند.

سردار باقرزاده بیان داشت: یکی از فلسفه های برگزاری یادواره شهدا این است که با پایداری ملت کشورمان مرتبط است. مردم در پرتو یادواره شهدا اهل استقامت خواهند شد و تهدید، تحریم و تطمیع در آنها اثرگذار نخواهد بود.

وی در پایان گفت: در مسیری که شهدا مشخص کردند تردید نداریم. اگر می خواهیم به شهدا تاسی کنیم باید اهل استقامت باشیم.

به گزارش دفاع‌پرس، در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن رجب زاه» فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر، سردار سرتیپ دوم «ماشالله جانثار» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ «علیرضا شریفی» فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی، سرهنگ «ابراهیم قربان زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، خانواده شهدای یگان ویژه ناجا و جمعی از کارکنان این یگان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار