فرمانده سپاه الغدیر یزد:

بیش از ۲۴۰۰ برنامه در هفته دفاع‌ مقدس برگزار می‌شود

سرهنگ رضا پورشمسی از اجرای بیش از ۲۴۰۰ برنامه در هفته دفاع‌ مقدس خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح، همایش سربازان، جهادگران و گردهمایی والدین شهدا و رزمندگان روحانی شاخص‌ترین این برنامه است.
کد خبر: ۳۶۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 19September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توکل به قدرت لایزال الهی در تمام حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی، رمز موفقیت در کارها و از ویژگی های مدیریت انقلابی است.

وی  افزود:  این موضوع باور و یقین قلبی رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بود که با نصرت الهی می توانند به پیروزی دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان ادامه داد: امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ برنامه با ۳۹ عنوان برنامه‌ طراحی شده که با شعار محوری «ما پیروزیم» برگزار می شوند.

پورشمسی هشت برنامه این هفته را شاخص قلمداد کرد و یادآور شد: این برنامه ها شامل رژه نیروهای مسلح، همایش سربازان، جهادگران، اساتید بسیجی، دیدار با خانواده شهیدان، پیاده‌روی خانوادگی، گردهمایی والدین شهدا و رزمندگان روحانی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز اول هفته دفاع مقدس به نام «قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» نامگذاری شده، تاکید کرد: «دانش پژوهی، معرفت، جوانان، سربازان» را شعار روز دوم این هفته و سومین روز با نام «رونق تولید، حمایت مردمی، خودباوری» نامگذاری شده همچنین روز چهارشنبه سوم مهر به نام «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه»، «شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان» را شعار روز پنجم و «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی» را شعار ششمین روز هفته دفاع مقدس و همینطور شنبه شش مهر به نام «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران» نامگذاری شده و روز آخر این هفته به نام «فرماندهان، پیشکسوتان، مسئولان» است.

وی افزود: سایر برنامه‌ها شامل نشست‌های فرهنگی و بصیرتی، ذکر خاطرات یادگاران و رزمندگان، نمایش فیلم، مسابقات فرهنگی و ورزشی و نمایشگاه‌های مختلف است و همچنین حضور فرماندهان بسیجی در همایش‌ها، مدارس و مساجد و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهیدان از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار