رئیس فدراسيون گلف:

میزبانی از خانواده شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه گلف است

حمید عزیزی با بیان اینکه همه موظف هستند به ایثارگران ادای احترام کنند، گفت: میزبانی از خانواده شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه گلف است.
کد خبر: ۳۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ - 19September 2019

میزبانی از خانواده شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه گلف استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مسابقات مینى گلف جام ایثار امروز با حضور جمعى از خانواده شهداى جنگ تحمیلى و مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران در باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

حمید عزیزی رئیس فدراسيون گلف در مراسم افتتاحیه رقابت‌های مینی‌گلف جام ایثار اظهار داشت: مفتخر هستیم که امروز میزبان ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شاهد دفاع مقدس و مدافعين حرم هستیم.

وی ادامه داد: فرماندهان دیروز و امروز که رشادت‌هایشان از گذشته تا امروز همواره رهنمود ما در شئونات مختلف زندگی ما بوده‌ است. من به نمایندگی از همکارانم در فدراسیون گلف، هیئت‌ها و جامعه گلف خیر مقدم و مراتب خضوع خود را خدمت همه ایثارگران عزیز تقدیم می‌کنم.

رئیس فدراسیون گلف در پایان خاطرنشان کرد: ایثارگری آسان نیست. گذشت و رشادت آسان نیست. چه سختی‌هایی که ایثارگران کشورمان متحمل شدند و چه گذشت‌هایی که آنها انجام دادند و ما موظف هستیم به همه ایثارگران ادای احترام کنیم. امروز افتخار داریم میزبان این عزیزان باشیم و این میزبانی، افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه گلف است.

در اين مراسم به جمعى از جانبازان و ايثارگران مدال ايثار از سوى عزيزى رييس فدراسيون گلف و سردار قاسمى اهدا شد.

همچنين از تمبر مينى گلف ايثار نيز توسط پدر شهيد مرادى شهيد مدافع حرم و خواهر شهيد هادى رونمایی شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار