استاندار البرز:

قدرت ایران در جهان حاصل مجاهدت‌های ایثارگران است

عزیزالله شهبازی با بیان اینکه ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: قدرت ایران در منطقه و جهان حاصل مجاهدت‌های ایثارگران است.
کد خبر: ۳۶۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ - 19September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، اولین جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان البرز امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و عزیزالله شهبازی استاندار البرز و مسئولان استانی و نظامی برگزار شد.

اسلامی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص تجلیل سراسری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در کل کشور اظهار داشت: این مراسم به صورت همزمان در یک روز و یک ساعت با پیام ریاست جمهوری در تمام استان ها و شهرهای کشور برگزار خواهد شد و رده های مختلف با اهدای لوح یادبود و هدایای نفیس از پیشکسوتان مجموعه خود تجلیل و تقدیر خواهند کرد.

عزیزالله شهبازی استاندار البرز ضمن اشاره به قدرت ایران در منطقه و جهان که حاصل مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تا امروز است، تصریح کرد: ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس روزهای سختی را پشت سر گذاشتند اما با شجاعت و مقاومت اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان بیفتد.

شهبازی گفت: ما با زنده نگهداشتن خاطرات و فرهنگ دفاع مقدس و تکریم و تجلیل از قهرمانان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید تلاش کنیم که بین نسل های انقلاب فاصله نیفتد و مبادا یادبودهای آن دوران به دست فراموشی سپرده شود.

این مقام مسئول افزود: بسیار خرسندیم که طی سال های گذشته برنامه های فرهنگی گسترده ای همچون راهیان نور و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس پررنگ تر شده و مورد توجه همگانی قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: برنامه های فرهنگی به خصوص مربوط به زنده نگهداشتن یاد و خاطره مجاهدت های دوران دفاع مقدس باید هرچه بیشتر برای رده های سنی نوجوان و جوانان برگزار شود تا نسل های جدید انقلاب با قهرمانان و ارزش های والای کشور خود آشنا گردند، زیرا جامعه ای که قدر فداکاری های گذشتگان خود را بداند موفق تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار