امیر نصیرزاده:

ایران در زمینه جنگ الکترونیک قوی‌تر از گذشته خواهد شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این‌که موضوع جنگ الکترونیک بسیار مهم است، گفت: جنگ الکترونیک موضوعی است که روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است، ما نمی‌خواهیم در این زمینه از دنیا عقب بمانیم و قوی‌تر از گذشته خواهیم شد.
کد خبر: ۳۶۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ - 19September 2019

امیر سرتیپ نصیرزاده در مراسم افتتاح دانشکده مهندسی جنگ الکترونیک نهاجا:ایران در زمینه جنگ الکترونیک قوی‌تر از گذشته خواهد شد/ جنگ الکترونیک روز به روز در حال پیشرفت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امروز در حاشیه افتتاح دانشکده مهندسی جنگ الکترونیک در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار داشت: نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی ارتش به دنبال توسعه فعالیت‌های خود در همه زمینه‌ها، بخصوص موضوعات آموزشی و کیفی است و در همین رابطه می‌خواهیم دانشجویان با کیفیت، متخصص و با دانش‌ آموزش دهیم.

وی با بیان این‌که دانشکده جنگال اهمیت بسیاری دارد، افزود: این روزها بحث جنگ الکترونیک خیلی مهم است و روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می‌باشد. ما نمی‌خواهیم از دنیا عقب بمانیم و می‌خواهیم در لبه دانش این حوزه حرکت کنیم. بر همین اساس دانشکده جنگال در دانشگاه شهید ستاری تاسیس شد که به آزمایشگاه‌های بسیار خوب و تجهیزات پیشرفته مجهز است.

امیر نصیرزاده با ابراز امیدواری از ارائه خدمات خوب آموزشی در سطح ارتش به همه نیروها اضافه کرد: قرار است در این دانشکده کلیه دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران آموزش داده شوند، در صدد هستیم با سایر سازمانها مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه‌های بیرون و شرکت‌های دانش بنیان ارتباطمان را توسعه دهیم تا بتوانیم تجهیزات پیشرفته‌تر و تاکتیک‌های بسیار موثرتر در راستای هم‌افزایی نسبت به همدیگر داشته باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در این دانشکده 70 درصد آموزش‌ها عملی و 30 درصد تئوری است؛ کارگاه‌ها و مراکز آموزشی و میدان‌های رزم و تجهیزات پیچیده‌ای داریم. شرایطی فراهم شده تا بیشتر در بعد عملی و مهارت افزایی حرکت کنیم. رویکردمان همین است و سرفصل‌ها هم بر همین اساس شکل گرفته، ضمن این‌که در این دانشکده از اساتید خوب فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و متخصص در میدان عمل استفاده می‌شود که کاملا به موضوع اشراف دارند.

وی در مورد ابعاد جنگ الکترونیک نیز گفت: جنگ الکترونیک بسیار وسیع و در ابعاد هوا، زمین، دریا و به ویژه در ریز پرنده‌هاست. بسیار مهم است که بتوانیم در حوزه آفند عملکرد موفقیت آمیز داشته باشیم و در حوزه پدافند با سامانه‌های جنگ الکترونیک دشمن مقابله کنیم، موضوعی که ما را بر آن داشت تا دانشکده‌ای در این راستا افتتاح کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار