با حضور فرمانده کل سپاه؛

۶۸۶ طرح عمرانی و خدماتی روستایی در خراسان شمالی افتتاح شد

امروز ۶۸۶ طرح عمرانی٬ خدماتی و فرهنگی با حضور فرمانده کل سپاه در دهستان گیفان استان خراسان شمالی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ - 19September 2019

۶۸۶ طرح عمرانی و خدماتی روستایی در خراسان شمالی افتتاح شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امروز ۶۸۶ طرح عمرانی٬ خدماتی و فرهنگی که با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی اجرایی شده است، با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهستان گیفان افتتاح شد.

براساس این گزارش؛ مراسم افتتاح و بهره‌برداری ۸۱ پروژه محرومیت‌زدایی «قرارگاه پیشرفت و آبادانی» و چندین پروژه بسیج سازندگی هم با اعتباری بالغ‌ بر ۴۵ میلیارد و ۸۶۰ هزار ریال با حضور سردار سلامی در روستای محروم پیربز از توابع خراسان شمالی برگزار شد. 

بنابراین گزارش، بخشی از پروژه‌ها شامل، ۳۳ پروژه آب‌رسانی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، ۲۱ پروژه خانه عالم و اتاقک دیجیتال با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و احداث ۹ مسجد روستایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال است.

همچنین پنج پروژه راه روستایی با اعتبار ۵ میلیارد ریال، احداث سه سیل‌بند و دیوار ساحلی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، هشت مدرسه و مجتمع فرهنگی با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث دو حمام ضد کنه با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر این پروژه‌ها است.

در مجموع اعتباری بالغ‌ بر ۴۵ میلیارد و ۸۶۰ هزار ریال هزینه شده که ۱۵ میلیارد ریال آن سهم دولت، ۲۲ میلیارد ریال آن سهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن سهم مشارکت مردم است.

سردار سلامی در این مراسم گفت: با توجه به نظرسنجی‌هایی مردمی و مشورت انجام‌شده، اساسی‌ترین مشکل مردم این منطقه مشکل راه است.

وی افزود: با تقسیم‌کار انجام‌ شده بین سپاه و استانداری خراسان شمالی، مقرر شد زیرساخت ۳۰ کیلومتر راه روستایی قتلیش تا شهر راز توسط سپاه و آسفالت نیز توسط استانداری انجام شود.

در این مراسم همچنین قول مساعد ساخت یک مدرسه شش کلاسه در روستای قلعه جق بزرگ داده شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار