استاندار خراسان شمالی:

سپاه پاسداران با حضورش تمامی صحنه‌های حساس نظام را حفظ کرده است

محمدعلی شجاعی گفت: در طول 40 سال عمر انقلاب، در هر زمان و مکان، این ارگان ارزشی انقلاب با تمام وجود به میدان آمده و با ازخودگذشتگی و سازندگی، نظام را حفظ کرده است.
کد خبر: ۳۶۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ - 20September 2019

سپاه پاسداران با حضور و سازندگی در تمامی صحنه های حساس، نظام را حفظ کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان که با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در محل روستای پیربز و در جمع اهالی این روستا، اظهار داشت: وظیفه ما خدمت به محرومان و رفع مشکلات آن ها است.

استاندار خراسان شمالی افزود: وقتی حضور آگاهانه و توأم با شعور مردم را در پیوستگی با رهبری و نظام را در تمامی صحنه های حساس نظام می بینیم، باز خواهیم دید که چقدر در خدمت به این مردم، عقب هستیم.

وی اظهار داشت: در خراسان شمالی تلاش کردیم با همراهی و انسجام، در مسیر درست، ولایت و نظام به گونه ای عمل کنیم که برنامه های دولت خدمتگزار در راستای خدمتگزاری به شما مردم فهیم و صبور، بتواند تحقق پیدا کند.

شجاعی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه استان، افزود: هرگاه برنامه ای برای استان داریم، داشته های سپاه را داشته های خودمان دانسته ایم و سپاه همیشه در کنار ما بوده و هیچ کوتاهی نکرده و این نعمتی است که از آن برخورداریم.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه اصلی و ابتدایی ما است، خاطرنشان کرد: برنامه های بسیاری را برای روستاها داریم و امیدواریم بتوانیم علی‌رغم تمام نداشته هایمان در بحث زیر ساخت های استان، جبران گذشته کنیم.

شجاعی افزود: سپاه در طول 40 سال انقلاب، سال به سال در واژگان ما معنای بیشتری پیدا می کند و کلماتی همچون رشادت، اقتدار، سرافرازی، آزادگی، معنویت و شهادت، هم معنای سپاه است که این هم به واسطه پاکی و صداقتی است که در نیروهای سپاه موج می زند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در طول 40 سال عمر انقلاب، هر زمان و مکانی به کمک سپاه لازم بوده، این ارگان ارزشی انقلاب با تمام وجود به میدان آمده و با ازخودگذشتگی و سازندگی، نظام را حفظ کرده است.

سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم تمام اقدامات انجام شده در استان را حاصل تلاش و همدلی همه مسئولان خواند.

وی با بیان اینکه در آستانه 40 سال انقلاب اسلامی، 40 هزار پروزه محرومیت زدایی در دستور کار بسیج قرار گرفت، اظهار داشت: از این تعداد هزار و 560 پروژه سهم خراسان شمالی بود که به همت بسیج سازندگی 686 پروژه در جغرافیای 3 هزار روستا گسترش دارد.

سرهنگ چمن اضافه کرد: 80 پروژه نیز مربوط به قرارگاه پیشرفت و آبادانی است که در 90 روستا در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها