امام جمعه موقت ساری:

پیشرفت‌های نظامی ایران ریشه در دفاع مقدس دارد

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» با اظهار اینکه امروز شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم، گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برابر مستکبران جهان ایستاد و امروز به جایی رسید که پهپاد پیشرفته آمریکا را موشک ایرانی نابود می‌کند.
کد خبر: ۳۶۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 20September 2019

پیشرفت‌های نظامی ایران ریشه در دفاع مقدس داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با بیان اینکه امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، اظهار داشت: کشتی نجات اهل بیت و امام حسین (ع) ظرفیت نامحدودی دارد و همه مسلمانان و غیرمسلمانان می‌توانند سوار آن شوند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام این دوران و با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کرد و موفق شد، افزود: در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم و این دوران تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده‌است.

این مسئول با اظهار اینکه امروز شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم، تصریح کرد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برابر مستکبران جهان ایستاد و امروز به جایی رسید که پهپاد پیشرفته آمریکا را موشک ایرانی نابود می‌کند.

وی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و با بیان اینکه برخی از دانش آموزان به دلیل مشکلات مالی و حتی نداشتن لباس مناسب از تحصیل باز می‌مانند خواستار کمک به بچه‌های نیازمند شد گفت: باید از دانش آموزان و افراد نیازمند حمایت کرد.

امام جمعه موقت ساری تربیت دانش آموزان را امری مهم دانست و خواستار تربیت اسلامی و انقلابی در مدارس و دانشگاه‌ها شد و گفت: مطالب آموزنده و تربیتی باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود.

قاسمی همچنین با اشاره به انتخاب و معرفی شهردار ساری از وی خواست تا به فکر رفع مشکلات شهر باشد و از حاشیه پردازی پرهیز کند.

وی خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با افراد و مسئولان متخلف شد و گفت: مردم از مدیران خدمتگزار حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار