امام جمعه دهدشت:

دوران پرافتخار دفاع مقدس نباید فراموش شود

«حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی» گفت: ما نباید دوران پرافتخار دفاع مقدس را فراموش کنیم زیرا اگر ملتی ایثارگران و شهدای خود را فراموش کرد ذلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 20September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به 31 شهریور روز آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن توطئه‌های زیادی را علیه نظام و انقلاب ما به راه انداخت که یکی از این توطئه‌ها جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: در جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار به لحاظ نظامی و تسلیحاتی از صدام حمایت کردند تا نظام ما را ساقط و خاک ما را تصرف کند اما با رشادت‌های رزمندگان ما و نثار خون پاک شهدا و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در این جنگ پیروز شدیم.

امام جمعه دهدشت گفت: امروز دشمنان ما خوار و ذلیل و نظام و انقلاب ما قدرتمندتر از همیشه شده است که همه اینها مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم و جوانان ما بوده است.

حسینی تأکید کرد: ما نباید دوران پرافتخار خود در برابر دشمن را فراموش کنیم زیرا اگر ملتی ایثارگران و شهدای خود را فراموش کرد ذلیل می‌شود.

وی در ادامه به جنایت‌های آل سعود علیه ملت یمن اشاره داشت و بیان کرد: آل سعود جنایت‌های فراوانی علیه مردم مظلوم یمن انجام می‌دهد اما اگر این ملت مظلوم از خود دفاعی کند همه مدعی شده و در دفاع از ظالم بر می‌آیند.

امام جمعه دهدشت به حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آل سعود اشاره داشت و تصریح کرد: نیروهای مقاومت یمن به مناطق حساس عربستان ضربه سختی وارد کردند و با این کار نیمی از صادرات نفت عربستان از بین رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار