امام جمعه کنگان:

ترویج دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام محمود محمودی گفت: ترویج دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب اسلامی و نهادینه شدن فرهنگ جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت طلبی است.
کد خبر: ۳۶۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 20September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: چشم امید بستن به بیگانه و خارج از کشور و نادیده گرفتن توان و ظرفیت داخلی اشتباهی بزرگ است.

وی گفت: علاج مشکلات کشور تکیه به مردم و ظرفیت‌های داخلی به ویژه جوانان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا اظهار کرد: مذاکره تا زمانی که آمریکا حرف خود را پس نگیرد، توبه نکند و به تعهدات خود پایبند نباشد شدنی نیست.

محمودی تصریح کرد: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در غیر این‌صورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی ها نه در نیویورک و نه در غیر آن انجام نمی‌شود.

وی در خصوص دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با موکب‌داران عراقی گفت:  اگر امام حسین (ع) بدرستی معرفی شود در واقع اسلام و قرآن معرفی شده است.

محمودی افزود: امام حسین (ع) فقط مختص شیعه و سنی نیست و متعلق به همه انسان‌هاست و راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز گسترش معرفت حسینی است.

امام جمعه کنگان ادامه داد: ترویج دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب اسلامی و نهادینه شدن فرهنگ جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت طلبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها