حجت‌الاسلام اشرفیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس، ولایت فقیه را بر همه روشن و آشکار کرد

امام جمعه شهر علی اکبر گفت: دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت عظیم مدیریت منحصر به فرد نظام دینی یعنی ولایت فقیه را بر همه روشن و آشکار کرد.
کد خبر: ۳۶۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 21September 2019

دفاع مقدس، ولایت فقیه را بر همه روشن و آشکار کردحجت‌الاسلام« مجتبی اشرفیان» امام جمعه شهر علی اکبر استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس سند حقانیت، مظلومیت، رشادت و شجاعت رزمندگان سلحشور ما است، اگرچه جنگ برای ما هزینه‌هایی داشت اما برکاتی هم با خود به همراه آورد.

وی گفت:  دفاع مردم تنها از خاک کشور نبود بلکه دفاع از اصول و آرمان ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب و در یک کلام انجام تکلیف الهی بود. تامین امنیت پایدار برای کشور ایران در برابر تهدیدات مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی دشمنان یکی از دستاوردهای مقاومت ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام اشرفیان افزود: دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت عظیم مدیریت منحصر به فرد نظام دینی یعنی ولایت فقیه را بر همه روشن و آشکار کرد که مهمترین علت و رمز پیروزی ما محوریت ولی فقیه بود و امروز هم رمز تداوم انقلاب لازمه‌اش ولایت پذیری ملت ما است.

این مسئول بیان داشت: قدرت و ظرفیت اعجاز آمیز مقاومت ایران و این روزها در عرصه مبارزه نیروهای جبهه مقاومت در میدانهای عراق، لبنان، سوریه، یمن و جای جای دنیای اسلام می‌توان به روشنی دید، اجماع جبهه استکبار علیه نظام اسلامی ایران در همه ابعاد سبب شد که از همان روزهای آغازین دفاع تلاش برای خودکفایی و رفتن به سمت تولید تجهیزات مورد نیاز به بخشی از راهبرد نظام اسلامی تبدیل شود.

امام جمعه شهر علی اکبر ادامه داد: امروز جنگ ادامه دارد و جنگ تمام نشده است. در کنار جنگ روانی و تبلیغاتی جنگ و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم امروز تمرکز اصلی دشمن در مسئله اقتصاد ماست. یک جنگ تمام عیار اقتصادی در حال وقوع است، جنگی بسیار سنگین و فلج کننده که باید در همان 4_3 ماهه اول تحریم‌ها کشور را درگیر جنگ و آشوب داخلی و توطئه کودتای دشمنان می‌کرد، اگر هر کشور دیگری می‌بود فلج می‌شد اما به برکت بصیرت رهبری عزیز و مقاومت ملت ما در حال عبور از این پیچ سخت تاریخی هستیم.

وی ادامه داد: دشمن فشار اصلی را روی مردم متمرکز کرده تا مردم صحنه را خالی کنند اما مردم همیشه بیدار و حتی جلوتر از مسئولین هستند؛ مسئولین هم باید شرایط سخت معیشتی مردم را درک کنند و سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را دنبال کنند.

امام جمعه شهر علی اکبر بیان داشت:با زنده نگاه داشتن نام شهدا می‌توانیم کشور را بیمه می‌کنیم و بدانیم این امنیت و اقتدار  چه قیمتی به دست آمده است.

حجت الاسلام اشرفیان گفت: شهدا و جانبازان عزیز سند عزت و هویت ما هستند و هیچ وقت از قلب و از ذهن مردم فراموش نمی‌شوند و پیشنهاد می‌کنم بعضی از معابر به نام شهدای زنده ما یعنی جانبازان عزیز نامگذاری شود تا زمانی که زنده هستند قدرشناسی خودمان را نشان بدهیم نه فقط بعد از شهادت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها