سردار گشتاسبی:

دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عظیم و بزرگ تاریخ اسلام است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عظیم و بزرگ تاریخ اسلام است که نظام ما را در تمام ابعاد در داخل و خارج کشور تثبیت کرده و قدرت ایران را به رخ جهانیان کشیده است.
کد خبر: ۳۶۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ - 21September 2019

دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عظیم و بزرگ تاریخ اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «امان اله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از جلوه‌های عظیم و بزرگ تاریخ اسلام است که نظام ما را در تمام ابعاد در داخل و خارج کشور تثبیت کرده و قدرت ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ ایران است، افزود:  ما امروز در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس قرار داریم، دفاع مقدس آیینه تمام نمای پیروزی های انقلاب است که زمینه حفظ استقلال و مبارزه با استکبار را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ خودباروری، ایثار، شهادت و شجاعت است. دفاع مقدس بخشی از نظام و انقلاب اسلامی است که مبدل به الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: شعار محوری برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری «ما پیروزیم» است که با اجرای پنجاه و پنج عنوان برنامه و هزار دویست برنامه از سی و یک شهریور آغاز و تا هفت مهر در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: روز شمار هفته بر اساس تقوسم ارائه شده به این شرح است که  ۳۱ شهریور «قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح»، یکم مهر «دانش، پژوهش، معرفت جوانان و سربازان»، دوم مهر «رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری»، سوم مهر «بصیرت،دشمن شناسی، ولایت مداری و دفاع همه جانبه»، چهارم مهر «شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخر افرینان»، پنجم مهر «معنویت، وحدت ملی، خانواده، ورزش همگانی»، ششم مهر «رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران»، هفتم مهر «فرماندهان، پیشکسوتان و مسولان» نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار