مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر خبر داد؛

تولید کلیپ مادران شهدای مدافع حرم در بوشهر

«عبدالرحمن برزگر» با بیان اینکه «یک دریا ستاره»، «قاصدک» و «گلوله» کتاب‌های صوتی هستند که در حال تولید و تصویر‌سازی هستند، گفت: کلیپ مادران شهدای مدافع حرم در انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در حال تولید است.
کد خبر: ۳۶۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 21September 2019

تولید کلیپ مادران شهدای مدافع حرم در بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالرحمن برزگر» مدیر انجمن سینمای جوانان بوشهر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سندی معتبر و پرافتخار در تاریخ ایران است.

وی با بیان اینکه هنرمندان در به تصویر کشیدن حماسه و رشادت رزمندگان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند گفت: تمام اقشار جامعه باید در نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش کنند.

برزگر از تولید و تصویر‌سازی کتاب صوتی توسط هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: 30 کلیپ با موضوع‌های مختلف از جمله دفاع مقدس در انجمن توسط هنرمندان بوشهری در حال تهیه و تدوین است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر به تولید پنج کتاب صوتی به همراه تصویر‌سازی خبرداد و گفت: 2 کلیپ تصویری و موزیکال ویژه شهدای غواص توسط هنرمندان بوشهری در حال تهیه است.

این مسئول با بیان اینکه «یک دریا ستاره»، «قاصدک» و «گلوله» کتاب های صوتی هستند که در حال تولید و تصویر‌سازی است گفت: کلیپ مادران شهدای مدافع حرم در انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در حال تولید است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار