رونمایی از دو كتاب حوزه دفاع مقدس در شیراز

نشست رونمایی و بررسی دو کتاب «سنگر علاف‌ها» و «پیرمرد و حوری» نوشته «اکبر صحرایی» دوم مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ - 21September 2019

رونمایی از 2 کتاب  به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیرازبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست رونمایی و بررسی دو کتاب «سنگر علاف ها» و «پیرمرد و حوری» نوشته اکبر صحرایی با حضور نویسنده اثر و جمعی از اهالی فرهنگ، صبح روز دوم مهرماه در سالن کتابدار اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار خواهد شد. این کتاب اردیبهشت ماه امسال از سوی انتشارات به‌نشر آستان قدس وارد بازار شده است.

این دو کتاب، آثاری در حوزه دفاع مقدس است. تاکنون از این نویسنده بیش از ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در قالب‌های رمان، داستان کوتاه و بلند، زندگی‌نامه، خاطرات و طنز به نگارش درآمده است.

کتاب «سنگر علاف ها» برخی از ماجراهای دفاع مقدس را با زبان طنز برای نسل جوان و نوجوان بازگو می‌کند. قرار است عبدالرضا قیصری به عنوان منتقد این برنامه، به بررسی کتاب و ارائه دیدگاه خود در این خصوص بپردازد.

مجموعه داستان «پیرمرد و حوری» نیز در ۲۲ داستان به روایت حماسه دفاع مقدس  پرداخته است. این کتاب هرچند برای گروه بزرگسال نوشته شده است، اما می‌تواند برای مخاطبان نوجوان هم جذاب باشد. نویسنده در این کتاب با نگاه انسانی به بررسی جنگ تحمیلی پرداخته است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز سه شنبه دوم مهرماه ساعت ۹:۳۰ در سالن کتابدار اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس به نشانی میدان اطلسی، ابتدای بلوار قائم حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها