سردار صابری اعلام کرد؛

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی سپاه تهران بزرگ برای بازی شهرآورد

سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ برای شهرآورد پایتخت و در آستانه دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های فرهنگی خاصی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۳۶۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 21September 2019

ویژه برنامه‌های فرهنگی سپاه تهران بزرگ برای بازی شهرآوردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سیروس صابری» جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اعلام این خبر و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه ورزش اظهار داشت: همواره شهرآورد دو تیم تهرانی مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال بوده و این نشانه روحیه نشاط و ورزش دوستی مردم ایران است که با محبت و یکدلی تیم‌های خود را تشویق کرده و به ورزش توجه دارند.

وی با بیان اینکه ورزش یک محیط تمرین برای رقابت‌های دوستانه در عرصه‌های مختلف است، افزود: رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز ناشی از دین‌باوری و ایمان به خدا و ولایت بود که یکی از نشانه‌های آن روحیه پهلوانی و گذشت و ایثار است؛ امروز افتخار می‌کنیم که میراث‌دار این گنج عظیم از دوران دفاع مقدس هستیم که ورزشکاران و پهلوانان واقعی ما در آن نقش به‌سزایی داشتند.

سردار صابری ادامه داد: به همین مناسبت و در آستان هفته دفاع مقدس، سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با همکاری دستگاه‌های متولی، برنامه‌های مختلفی را برای شهرآورد تهران در نظر گرفته است که ازجمله می‌توان به حضور جانبازان و خانواده‌های شهدا در استادیوم آزادی و دسته دمام‌زنان جهت اقامه عزای اباعبدالله (ع) اشاره کرد.

وی تصریح  کرد: همچنین فردا برنامه پرش چتربازان به داخل استادیوم نمایش پرواز با پاراموتور و جایروپلن را خواهیم داشت که به نظر می‌رسد برنامه‌های خوب و جالبی برای حاضرین در استادیوم باشد؛ البته ایستگاه‌های صلواتی هم در ورودی‌های شرقی و غربی ورزشگاه برقرار خواهد بود که در کنار فضاسازی ایام محرم، حال و هوای خاصی را به شهرآورد پایتخت خواهد بخشید.

سردار صابری عنوان کرد: البته برنامه‌های دیگری هم تدارک دیده شده که ان‌شاءالله حاضرین در استادیوم و مخاطبان رسانه‌ها از آن‌ها استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها