بیانیه اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

راه ما از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای این ایام را گرامیداشت.
کد خبر: ۳۶۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ - 21September 2019

راه ما از نهضت عاشورا جدا نخواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای این ایام را گرامیداشت.

در این بیانیه آمده است:

تقارن  محرم الحرام ماه عزای امام حسین (ع)  و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‏ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارکِ تاریخ حماسه،‌ ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏‌درخشد و در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‌طلبانه ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی فروزان خواهد ماند. مقاومتی که شکل گرفته و برخاسته از روح وحدت و ایمان و هدایت‏های رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود که باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت جهان‌گیر شد.

امروز کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) و گرامیداشت سی و نهمین سالگرد حماسه با شکوه و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و تعظیم و تکریم  نسب به مقام والای شهیدان، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران آمادگی خود را جهت جانفشانی در راه انقلاب و اهتمام در جهت تحقق گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تحت زعامت نائب امام عصر(عج) انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها