نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی (ع)در قم:

پیروزی جنگ هشت ساله نشات گرفته از مکتب حسینی بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری با اشاره به تجهیز جبهه کفر در جنگ تحمیلی و پیروزی و بالندگی ملت بزرگ ایران، گفت: این پیروزی ناشی از مکتب حسینی بود.
کد خبر: ۳۶۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ - 21September 2019

برپایی نشست بصیرتی کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، نشست بصیرتی اخلاقی کارکنان یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قم در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

وی در این نشست طی سخنانی با تشریح واقعه عاشورا و جانفشانی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: محرم ماه آگاهی و بصیرت است، امامی که اساس اسلام بود و امام نور بود با یاران اندک خویش توانست بر لشکر تا دندان مسلح کفر و نفاق پیروز شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به تجهیز جبهه کفر در جنگ تحمیلی و پیروزی و بالندگی ملت بزرگ ایران گفت: این پیروزی ناشی از مکتب حسینی بود، امام خمینی (ره) با آن علم و معرفت الهی فرمودند که جنگ ما جنگ حق و باطل است و برکات دفاع مقدس به سراسر عالم رسید.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نامه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به جوانان اروپایی توانسته‌ایم اسلام را در اروپا ترویج کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها