فرمانده سپاه کرمانشاه:

دفاع مقدس بستر یک تفکر جهادی و حیاتی بود

سردار «بهمن ریحانی» گفت: دفاع مقدس بستر یک تفکر جهادی و حیاتی بود که باعث عزت، سربلندی و ایستادگی ایران اسلامی در برابر دشمنان شد.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 22September 2019

دفاع مقدس بستر یک تفکر جهادی و حیاتی بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که صبح امروز در بزرگراه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه‌ای بزرگ بود که استقلال، آزادی و سربلندی را برای مردم به همراه آورد.

ریحانی اضافه کرد: دفاع مقدس بستر یک تفکر جهادی و حیاتی بود که باعث عزت، سربلندی و ایستادگی ایران اسلامی در برابر دشمنان شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در نظام جمهوری اسلامی به تاسی از فرهنگ عاشورایی نهادینه کرد و بزرگترین دستاوردش رسیدن به خودباوری و اتکا به درون بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز اقتدار کنونی نظام و ایجاد بازدارندگی مقابل توطئه‌های دشمنان شده، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان خود و در رأس آنها آمریکا را با شکست مواجه کرده‌ایم.

ریحانی اضافه کرد: در سایه ولایتمداری و قدرت نیروهای مسلح شاهد شکوفایی کشور در بسترهای مختلف دفاعی، نظامی، امنیتی و... هستیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: نیروهای مسلح در کنار ملت با آگاهی و بصیرت در موضعی بلندتر ایستاده‌اند و یقیناً پیروزی‌های بزرگتر برای ما و شکست‌های بیشتر برای دشمنان در آینده رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها