استاندار خراسان رضوی:

درون‌زا شدن اقتصاد پیروزی در جنگ اقتصادی را رقم خواهد زد

«علیرضا رزم‌حسینی» گفت: دفاع مقدس درون‌زا بود و با تکیه به توان داخلی توانست درس فراموش نشدنی به ایادی استکبار بدهد و اگر اقتصاد نیز درون‌زا شود چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه امروز نیروهای مسلح مستقر در مشهدالرضا که همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در بلوار نماز مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه در طول تاریخ آغازگر جنگ نبود. اگر امروز بعد از گذشت 39 سال از آغاز جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم به دلیل دفاع و مقاومتی است که ملت کشورمان در برابر تجاوز ارتش بعث عراق داشتند.

وی افزود: امروز که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعمال فشارهای اقتصادی، جنگ اقتصادی را علیه مردم کشورمان آغاز کردند، باید مردم را به صحنه آورد تا همچون دفاع مقدس با همدلی و همگرایی تحت پرچم واحد یعنی ولایت فقیه با توطئه دشمن مقابله کنند تا در این جنگ نیز پیروز میدان باشند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اگر در جنگ اقتصادی مردم را به صحنه آوردیم و به سمت اقتصاد مردمی حرکت کردیم در این جنگ نیز همچون جنگ نظامی بر دشمن چیره خواهیم شد.

وی خاطر‌نشان کرد: دفاع مقدس درون‌زا بود و با تکیه به توان داخلی توانست درس فراموش نشدنی به ایادی استکبار بدهد اگر اقتصاد نیز درون‌زا شود چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد.

رزم‌حسینی گفت: همانگونه که جوانان در دوران دفاع مقدس به میدان آمدند و با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند امروز نیز جوانان کشورمان باید به صحنه بیایند و در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار