استاندار بوشهر:

ما در دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید روی‌ پای خود بایستیم

«عبدالکریم گراوند» با بیان اینکه اگر سران استکبار امروز از مقابله با جمهوری اسلامی عاجز هستند به دلیل خلاقیت ایثار و نوآوری‌های جوانان این نظام است گفت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 22September 2019

ما در هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید روپای خود بایستیم

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورها به لحاظ مالی و تجهیزاتی به رژیم بعثی صدام برای مقابله با کشورمان کمک کردند اظهار داشت: انقلاب اسلامی با بهره‌‌گیری از فرهنگ عاشورا به لطف خدا جنگ را با موفقیت پشت سرگذاشت.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله برای خاموش کردن انقلاب اسلامی بود اما شعله‌های انقلاب با این جنگ بیشتر شد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران پرفروغ‌تر از گذشته در دنیا ریشه دوانده است.

گراوند خاطرنشان کرد: امروز دشمن با دسیسه‌های مختلف در تلاش برای متوقف کردن جبهه مقاومت است اما از دل این توطئه‌ها دفاع وطنی و حشد‌الشعبی و انصارالله یمن طلوع می‌کند که می‌تواند کانون اقتصادی عربستان را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه در این شرایط دشمنان دیگران را متهم می‌کنند این در حالی است که این نیروها از انقلاب اسلامی درس می‌گیرند افزود: جوانان ما در دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ها بلند شدند و به جبهه‌های جنگ رفتند.

استاندار بوشهر متذکر شد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و اگر سران استکبار امروز از مقابله با جمهوری اسلامی عاجز هستند به دلیل خلاقیت ایثار و نوآوری‌های جوانان این نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار