استاندار قزوین:

وحدت و همدلی رمز پیروزی کشورمان در مقابل دشمنان است

«هدایت‌الله جمالی‌پور» گفت: رمز پیروزی کشورمان در مقابل دشمنان سلاح نبود بلکه باید ریشه آن را در وحدت و همدلی موجود در جامعه جست‌وجو کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 22September 2019

وحدت و همدلی رمز پیروزی کشور در مقابل دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «هدایت‌الله جمالی‌پور» استاندار قزوین صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان با استفاده از شیوه‌های جنگ نرم و تفرقه افکنی برای سلب اعتماد عمومی تلاش می‌کنند تا وحدت و همدلی در جامعه ایرانی از میان رفته و راه دستیابی به اهداف آنها تسیهل شود. 

این مسئول ادامه داد: هم اکنون در شرایطی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار داریم و دشمنان در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی برای اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود تلاش می‌کنند.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که سربازان انقلاب اسلامی همواره همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تنها مختص به یک زمان خاص نیست و دشمن باید بداند که همواره این دوران تکرار شده و در نهایت جبهه حق علیه باطل پیروز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها