استاندار یزد:

دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از ظهور ارزش‌های انسانی است

«محمد علی طالبی» گفت: دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از بروز و ظهور ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی بود که یک نسل و البته نسل‌های بعد خود را با انگیزه‌تر برای ساختن ایرانی آزاد، آباد، مستقل و مقاوم در مقابل دشمنان این ملت کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ - 22September 2019

دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از ظهور ارزش‌های انسانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمد علی طالبی» استاندار یزد صبح امروز در رژه نیروهای مسلح، دفاع مقدس را تبلور روحیه عزت، شرف و ایستادگی ملت در مقابل دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان ارزش‌های انقلابی، کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران اسلامی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از بروز و ظهور ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی بود که یک نسل و البته نسل‌های بعد خود را با انگیزه‌تر برای ساختن ایرانی آزاد، آباد، مستقل و مقاوم در مقابل دشمنان این ملت کرد.

طالبی ادامه داد: تکریم این ایام سر تعظیم فرود آوردن به همه جانفشانی های کسانی است که عزت امروز را با ایثار خود ارزانی ایران داشته اند و تکریم این ایام تاکید بر راهی است که ملت در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی برگزیدند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه دفاع مقدس به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شد، تاکید کرد:  این فرهنگ همه جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را متاثر از خود ساخت و امروز با تکیه بر این فرهنگ ایران عزیز قله‌های پیشرفت و سعادت را طی می‌کند.

طالبی در پایان گفت: لازم می‌دانم از تلاش همه کسانی که برای بزرگداشت این ایام و برگزاری این مراسم باشکوه تلاش و مجاهدت کردند به ویژه فرماندهی سپاه الغدیر و فرماندهان و همکاران معززش و همکاری و همراهی همه دستگاه‌های مسئول تشکر و تقدیر کنم، امیدواریم با حضور مردم و مسئولان هفته دفاع مقدس تجلی وحدت همه ما برای دفاع از ارزش‌ها والای انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار