استاندار سمنان:

امروز ایران دارای قدرتمندترین نیروی مقاومت در مقابل هر تهاجم در سطح منطقه است

«علیرضا آشناگر» گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان وزنه تعادل در محاسبات منطقه‌ای به شمار می‌رود که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار و ایستادگی ملت ایران، هارمونی نظام سلطه را در منطقه دچار چالش جدی کرده است.
کد خبر: ۳۶۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به میزبانی شهر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت و دیپلماسی فعال تنها راه مقابله با آمریکا است و مردم می‌دانند که دشمن قابل‌اعتماد نیست و باید متکی‌ به‌خود و سرمایه‌های کشور باشند تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه امروز منطق صلح‌آمیز ایران در تمام دنیا حاکم است و در جهان تنها نیستیم، گفت: امروز آمریکا حتی در بین متحدان اروپایی خود نیز در تنهایی و انزوا به سر می‌برد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه برگشت آمریکا، برگشت به برجام و برداشتن تحریم‌ها و توبه از راهی است که در مقابل ملت ایران پیش‌گرفته اند. ‌

وی ضمن بیان اینکه امروز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در سراسر منطقه گسترش‌یافته است، تصریح کرد: عزت و توان ملت ایران به‌گونه‌ای است که دشمنان شدیداً به دنبال آن هستند که رئیس‌جمهور آمریکا حتی برای گرفتن یک عکس در کنار مردان دیپلماسی ما بنشیند.

آشناگر گفت: امروز ایران عزیز دارای قدرتمندترین نیروی مقاومت در مقابل هر تهاجم در سطح منطقه است و جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان وزنه تعادل در محاسبات منطقه‌ای به شمار می‌رود که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار و ایستادگی ملت ایران، هارمونی نظام سلطه را در منطقه دچار چالش جدی کرده ایم.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با مقاومت و ایستادگی ملت ایران توانستیم مهم‌ترین ابزار کارآمد دشمن، یعنی گسترش جنگ‌های فرقه‌ای و تکفیری را در سطح منطقه خنثی کنیم، گفت: جنگ ما با دشمنان انقلاب و نظام، تمام نشده و آمریکا متأسفانه دچار همان خطای محاسباتی است که در سال ۵۹ با تحریک یک دیکتاتور در منطقه مرتکب شده بود.

آشناگر ضمن بیان اینکه خوشبختانه امروز اتحاد، انسجام و همبستگی ملی ما در حد اعلا است، تصریح کرد: بی‌شک امروز ما قدرتمندتر از سال ۵۹ هستیم، آن روز فرزندان امام با دست‌خالی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ ایستادند و پیروز شدند و امروز نیز باهمت جوانان و نیروهای مسلح یکی از قدرتمندترین نیروها را در منطقه داریم.

وی ضمن بیان اینکه پرمعناترین واژه در قاموس مقاومت و افتخار ملت ایران، واژه دفاع مقدس است، افزود: ارتش عراق برای آغاز جنگ، تمام کمک‌های قدرت‌های جهان و کشورهای مرتجع منطقه و آمریکا را در اختیار داشت که درواقع جنگ ما درواقع جنگ دو کشور نبود، بلکه به تعبیر امام (ره) تمام کفر در مقابل تمام ایمان قرارگرفته بود.

استاندار سمنان بابیان اینکه ‌ در چنین روزی (۳۱ شهریور ۵۹) رژیم بعثی عراق با هماهنگی استکبار جهانی یک جنگ تمام‌عیار را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد، افزود: ارتش عراق با محاسبه وضعیت داخلی آن روز کشور و بر اساس محاسبات غلطی که از توان نیروهای مسلح ما داشت، فتح یک‌هفته‌ای تهران را در سر می‌پروراند که در این راه ناکام ماند و در چنین ایامی ما می‌توانیم با غرور پیروزی‌مان را هرساله جشن بگیریم.

وی ضمن بیان اینکه مردم ما با اتحاد و انسجام‌ ملی، دیر یا زود دشمن را به تسلیم وادار خواهند کرد، اضافه کرد: با مقاومت و ایستادگی مسیر توسعه همه‌جانبه ایران طی و دشمنان زمین‌گیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار