استاندار مازندران:

پیروزی انقلاب و صدور ارزش‌ها یک فرهنگ جدید در منطقه ایجاد کرده است

«احمد حسین‌زادگان» گفت: تبلیغ و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نباید تنها به هفته دفاع مقدس خلاصه و بسنده شود و این مسئله باید در تمام طول سال بیان و تشریح شود زیرا انقلاب اسلامی بسیاری از قدرت‌های بزرگ را دچار چالش کرد و با پیروزی انقلاب و صدور ارزش‌ها، یک فرهنگ جدید در منطقه ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۶۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 22September 2019

پیروزی انقلاب و صدور ارزش‌ها یک فرهنگ جدید در منطقه ایجاد کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان امام ساری برگزار شد، با بیان اینکه نسل جوان و جدید باید با ارزش‌ها و آرمان‌ها و تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند، اظهار داشت: در جنگی که دشمن سعی کرد با پشتیبانی ابرقدرتها ایران را شکست دهد، سرافراز خارج شدیم.

این مسئول افزود: تبلیغ و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نباید تنها به هفته دفاع مقدس خلاصه و بسنده شود و این مسئله باید در تمام طول سال بیان و تشریح شود زیرا انقلاب اسلامی بسیاری از قدرت‌های بزرگ را دچار چالش کرد و با پیروزی انقلاب و صدور ارزش‌ها، یک فرهنگ جدید در منطقه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا ایران را به عنوان ژاندارم منطقه از دست داد بنابراین به سمت کشور عراق و صدام رفتند و آن را برای حمله به ایران تشویق کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که هنوز در داخل کشور به ثبات نسبی نرسیده بودیم و در حوزه مرزها نیز مشکلاتی را مواجه بودیم و اوضاع سیاسی و اقتصادی مناسبی در اوایل انقلاب نداشتیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه یک جنگ نابرابر به ما تحمیل شده بود، افزود: دفاع مقدس به نوعی نسخه و دوران مظلومیت ایران اسلامی است و در چنین شرایطی به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب و به رغم همه تحریم‌ها توانستیم از ارزش‌ها دفاع و مقاومت کنیم.

استاندار مازندارن تاکید کرد: عزت، شرف و استقلال کشور در سایه ایثارگری شهدا و رزمندگان است و اگر امروز در منطقه و جهان دارای اقتدار هستیم به برکت جانفشانی‌های این دوران است و امروز به عنوان کشور بزرگ و منطقه فعالیت داریم.

وی افزود: امروزه نیز دشمنان به اشکال مختلف در پی شکست نظام و مردم هستند زیرا ملت ایران نمی‌خواهد وابسته شرق و غرب باشند و با تحریم‌های مختلفی در قالب تهاجم فرهنگی مواجه هستند.

استاندار مازندران یادآور شد: امروز به برکت مدیریت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف از جمله نظامی و دفاعی جزو کشورهای برتر هستیم.

وی با تاکید براینکه در دوره کنونی بیش از هر زمان به وحدت نیاز داریم تصریح کرد: ما دشمن مشترک داریم و باید در این برهه به رغم همه اختلاف سلیقه‌ها، وحدت داشته باشیم.

در این مراسم، توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح در مازندران با رژه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار