در اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در رامسر برگزار شد

در اولین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مصلای جوادالائمه (ع) رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 22September 2019

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در رامسر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در اولین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مصلای جوادالائمه (ع) رامسر برگزار شد.

«محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر تقارن هفته دفاع مقدس را با ایام محرم، نشانه پیوند ناگسستنی واقعه عاشورا با دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نباید از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر باشد بلکه در طول سال می بایست تداوم داشته باشد و همه کمک کنیم از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

این مسئول افزود: در دفاع مقدس ثابت شده که آزموده را آزمودن خطاست و ملت شریف و مسئولان با روحیه جهادی و با اتکا به جهاد داخلی دشمنان را مغلوب خواهند کرد.

حجت الاسلام «حسین تقی‌پور» امام جمعه رامسر نیز در سخنانی با بیان اینکه جنگ برای ما مشکلاتی آفرید و کسانی را از ما گرفت که برای ما سرمایه بودند، گفت: در برابر یتیم شدن‌ها، خراب شدن خانه‌ها و شهادت‌ها روحیه‌ای که از مادران، فرزندان و خانواده شهدا می‌دیدیم مایه عزت و افتخار بود.

وی با اشاره به اینکه سپاه و نیروی انتظامی با افتخار آفرینی نقش بزرگی در ایجاد امنیت و آرامش دارند، گفت: کشورهایی که سر سپرده استکبار هستند هیچ عزت و افتخاری ندارند.

امام جمعه رامسر تصریح کرد: مردم پشت پرده واقعیت‌ها را نمی دانند که چه سختی‌هایی بر ما وارد شد و چه برکاتی داشتیم و ابهت یک ابرقدرت که جهان را به بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند با دست خالی شکستیم و امروزه عربده کشی دشمنان در فضای مجازی به مسخره گرفته می‌شود.

تقی‌پور گفت: مشکلات را به جان خریدیم و وسط جنگ اقتصادی عزت و اقتدار را برای میهن با جهاد به ارمغان آوردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها