معاون عملیات قرارگاه ثامن‌­الائمه (ع):

پیروزی دفاع مقدس در سایه اطاعت از ولی فقیه محقق شد

سردار «حسین ظریفی» گفت: همان گونه که مردم کشورمان در طول دفاع مقدس گوش به فرمان حضرت امام خمینی بودند اگر می‌خواهیم امروز نیز پیروز میدان باشیم و دوباره شاهد عقد قراردادهای ننگینی که در زمان پادشاهان ایران با دولت­‌های استعماری بسته می­‌شد، نباشیم باید ولایت‌پذیر باشیم.
کد خبر: ۳۶۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین ظریفی» معاون عملیات قرارگاه منطقه‌­ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، مسئولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بسیجیان امروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان تربت جام برگزار شد.

ظریفی در این مراسم اظهار داشت: اگر می­‌خواهیم دوران هشت سال دفاع مقدس و حادثه عاشورا تکرار نشود باید گوش به فرمان ولی امر باشیم. همانگونه که مردم کشورمان در طول دفاع مقدس گوش به فرمان حضرت امام خمینی بودند.

وی افزود: مطیع امر ولایت بودن دلیل پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود. امروز هم اگر می­‌خواهیم پیروز میدان باشیم و دوباره شاهد عقد قراردادهای ننگینی که در زمان پادشاهان ایران با دولت­‌های استعماری بسته می‌­شد، نباشیم باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

ظریفی با مقایسه یاران امام حسین (ع) و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر پرچم امام حسین (ع) در تمام دنیا برافراشته شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی از عزت و اقتدار در سطح منطقه‌­ای و بین‌المللی برخوردار است نتیجه ایستادگی و پایمردی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان است که رزمندگان اسلام نیز در دوران دفاع مقدس با تأسی به این عزیزان باعث اعتلای اسلام شدند.

وی گفت: ما نیز در استمرار حرکت این عزیزان در طول تاریخ باید در مسیر آنها حرکت کنیم و با ثبات قدم خود زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و جهانی شدن عدل و داد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار