فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و ایستادگی‌های فرزندان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۳۶۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 22September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: دفاع مقدس ریشه در عاشورای حسینی دارد و ایمان و جهاد مردم ما از قرآن نشات گرفته و دفاع ما براساس همین مبانی رنگ و بوی مقدس به خود گرفت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دفاع مقدس امتداد حرکت اصحاب عاشورا است، اضافه کرد: عاشورا ثابت کرد که نابرابری عامل ترک میدان جهاد نیست و اگر نابرابری نبود، پیروزی‌ها از آن شمشیرها بود نه ایمان و اراده‌ها. نیروهای مسلح وارثان نهضت سرخ حسینی و حاملان پیام حضرت زینب (س) هستند تا هیمنه حکومت ستمگران و ظالمان را در هم بشکنند.

وی ادامه داد: هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازخوانی رشادت‌های سربازان این مرز و بوم بدون کمترین حمایت‌ها است که بدون داشتن تجهیزات کامل و با ایمان کامل در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

شهسواری افزود: ملت ایران در برابر تمامیت کفر ایستاد و پرچم عزت، آزادگی، جوانمردی و حریت را در قله‌های انسانیت به اهتزاز درآورد. این هفته فرصتی برای نمایش گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی در کنار شور حماسی و انقلابی و نظم و شکوه بی‌بدیل سربازان ولایت از یگان‌های نیروهای مسلح است.

این مسئول با اشاره به اینکه پیام رژه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا است، گفت: این حرکت عظیم نیروهای مسلح برای دوستان پیام (رحماء بینهم) و برای سربازان کشور پاسداری از ایران اسلامی و اثبات خادمی و نوکری برای مردم را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها