جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

ایمان رزمندگان بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت در دوران دفاع مقدس بود

«حسین محمدرضایی» گفت: بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت ما در دوران دفاع مقدس که توانستیم در یک میدان نابرابر دشمن را وادار به شکست بکنیم ایمان رزمندگان ما بود.
کد خبر: ۳۶۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 22September 2019

ایمان رزمندگان بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت در دوران دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان جویبار به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز برای حل مشکلات و ناهنجاری‌های موجود به فرهنگ حسینی در کشور نیاز داریم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران طلایی در تاریخ جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در سایه فرهنگ دفاع مقدس در حال زندگی هستیم و این فرهنگ در جامعه ما همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: هشت سال دشمنان با تمام توان خود به حمایت صدام پرداختند تا صدای انقلاب اسلامی را خاموش کنند و از آنجایی که دشمنان نتواستند در عرصه جنگ سخت به موفقیت برسند لذا جنگ را به عرصه‌های دیگر کشاندند.

محمدرضایی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس ایمان را محور کارهای خود قرار دادند، گفت: بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت ما در دوران دفاع مقدس که توانستیم در یک میدان نابرابر دشمن را وادار به شکست بکنیم ایمان رزمندگان ما بود.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌هایی که دشمن برای فشار به ایران به آن توجه دارد اقتصاد است، گفت: برای اینکه بتوانیم دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذاریم نیاز به یک الگو و مدل داریم، این الگو در دوران دفاع مقدس استفاده شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد مقاومتی یکی از نسخه‌های شفابخشی است که مقام معظم رهبری برای درمان معضلات اقتصادی کشور تجویز کردند و با مذاکر و سازش مشکل کشور حل نخواهد شد.

محمدرضایی تأکید کرد: ما کشور برخورداری هستیم؛ هم دارای نیروی انسانی توانمند و هم عرصه‌های بلااستفاده‌ای هستیم که هرکدام از آن می‌تواند اقتصاد کشور را بسازد.

وی با بیان اینکه امروز کشور به استقامت نیاز دارد، گفت: امروز با قطعنامه و مذاکره و برجام مشکل حل نخواهد شد و به تدریج دشمنان می‌خواهند تمام مؤلفه‌های قدرت ما را بگیرند زیرا از جمهوری اسلامی ایران که می‌خواهد تمدن‌ساز شود می‌ترسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار