استاندار کرمانشاه:

ایران اسلامی هیچ هراسی از ابرقدرت‌ها ندارد

هوشنگ بازوند گفت: پیام نمایش باشکوه نیروهای مسلح در رژه این است که به دشمنان این نظام اسلامی نشان دهد که ایران هیچ هراسی از ابرقدرت‌ها ندارد.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 22September 2019

ایران اسلامی هیچ هراسی از ابرقدرت‌ها نداردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (یکشنبه) در حاشیه آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح در واقع اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مردم شهیدپرور ما است.

بازوند افزود: آمریکا 40 سال است ایران اسلامی را تهدید می‌کند و به هیچ جایی نرسیده و روز به روز بر اقتدار کشورمان افزوده شده است.

استاندار کرمانشاه، ملت ایران را منسجم، متحد و یکپارچه دانست و گفت: رمز موفقیت ملت ایران در طول این ۴۰ سال حفظ وحدت و انسجام ملی بوده است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و اتحاد هستیم. 

وی به امنیت مثال زدنی کشورمان نیز اشاره کرد و آن را مرهون زحمات و تلاش‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی دانست و از آنها بابت تامین امنیت قدردانی کرد.  

استاندار کرمانشاه گفت: پیام نمایش باشکوه نیروهای مسلح در رژه این است که به دشمنان این نظام اسلامی نشان دهد که ایران هیچ هراسی از ابرقدرت‌ها ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها