امام جمعه سرپل ذهاب:

در دفاع مقدس اقتدار و عظمت به دست آوردیم

حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» گفت: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مهمی به دست بیاوریم به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم.
کد خبر: ۳۶۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 22September 2019

در دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای همچون اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا به دست آوریمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب»  امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران جزء قدرت های منطقه و فرامنطقه ای است که با هوشیاری نیروهای مسلح از امنیت بالایی برخوردار است و امروز هیچ کشوری از این امنیت برخوردار نیست.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مهمی به دست بیاوریم به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم.

وی بیان داشت: امروزه اگر کشوری بخواهد تمامیت ارضی ما را خدشه دار کند یا فکر حمله نظامی به آب و خاک ما را داشته باشد، توان و قدرت موشکی نظامی ایران اسلامی عاملی بازدارنده برای آن ها است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: در دوران جنگ تحمیلی، بلوک شرق و بلوک غرب پشت سرصدام ملعون ایستادند و به آب و خاک ما حمله کردند که نیروهای جان برکف و مطیع پیرو ولایت فقیه با اطاعت از ولی امر خود نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن تسخیر شود.

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرپل ذهاب نیز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، ایام سلحشوری ایثار و اقتدار ملت ایران است، گفت: صدام ملعون با تحریک دنیای استکبار و ترغیب کشورهای عربی با لشکر کفر و استکبار به جمهوری اسلامی ایران هجوم آورد.

 اکبری افزود: ما زمانی مورد هجوم دشمن قرار گرفتیم که نیروهای نظامی کشورمان هنوز سازماندهی نشده و از استحکام لازم برخوردار نبودند اما ایثار، جانفشانی و رشادت مردم، نیروهای نظامی و بسیجی پیروزی در جنگ تحمیلی و نابرابر با دنیای استکبار را رقم زد و انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به اذعان خود استکبار هیمنه شرق و غرب را به هم ریخت.

وی گفت: ایران اسلامی بعد از 40 سال در بیانیه گام دوم انقلاب در سلحشوری تمام، با اقتدار آمادگی دارد با هیمنه استکبار مقابله کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرپل ذهاب افزود: دیروز چالش ما این بود که آیا می توانیم در برابر اسرائیل بایستیم و امروز به لطف خداوند و عنایت خاصه امام زمان (عج) و برکت وجود رهبری فرزانه انقلاب، پایگاههای مقاومت ما در کرانه باختری بیخ گوش اسرائیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه دیروز چالش ما خرید اقلام و تجهیزات نظامی بود، ادامه داد: امروز موشکهای ما زبانزد خاص و عام است.

در پایان این آیین نیروهای نظامی و انتظامی سرپل ذهاب با عبور از مقابل تمثال مبارک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها