فرماندار شهرستان رازوجرگلان:

باید از سیره ایثارگران درس ایستادگی و جوانمردی را آموخت

فرماندار شهرستان رازوجرگلان گفت: ایثارگران درس استقامت، ایستادگی و جوانمردی به دنیا دادند که باید از سیره آنان درس آموزی کرد.
کد خبر: ۳۶۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ - 22September 2019

باید از سیره ایثارگران درس ایستادگی و جوانمردی را آموختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرستان رازوجرگلان، جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش، مدیر فرهنگ و ارشاد، مسئول حفظ آثار و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران رازوجرگلان و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

«محمد زارعی» فرماندار شهرستان رازوجرگلان در این جلسه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها، ایثار و فداکاری ها برای حفظ این سرزمین است؛ در جنگ تحمیلی هشت ساله دشمن تا دندان مسلح و برخوردار از حمایت همه قدرت ها تصور نمی کرد در مقابل ملتی که تازه انقلاب کرده و نیروی آماده نظامی ندارد شکست بخورد.

وی بیان کرد: ایثارگران درس استقامت، ایستادگی و جوانمردی به دنیا دادند که باید از سیره آنان درس آموزی کرد؛ همه مردم ایران به نوعی درگیر جنگ بودند و در کمتر خانواده ای می بینیم که ایثارگر وجود نداشته باشد.

زارعی با بیان اینکه امروز خوابی که دشمن مانند تحریم اقتصای و ایجاد آشوب در جامعه برای تحت تاثیر قرار دادن کیان نظام اسلامی دیده است تعبیر نخواهد شد، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و اصلا قابل تطبیق با دوران سخت جنگ نیست.

فرماندار رازوجرگلان تصریح کرد: ما مسئولین به خاطر مشکلات پیش آمده در وضعیت معیشتی مردم شرمنده هستیم اما تمام تلاش خود را در زمینه حل این مشکلات به کار خواهیم گرفت.

وی هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرزو بوم برای نسل های جوان دانست و گفت: این هفته فرصت مناسبی است که از ایثارگران تقدیر و تجلیل مناسب و شایسته ای به عمل آید و دستگاه ها خصوصا آموزش و پرورش با دعوت از رزمندگان و سخنرانی و بیان خاطرات و تبیین حوادث دوران دفاع مقدس، نسل دوم و سوم انقلاب را با مفاهیم دفاع مقدس آشنا کنند.

در ادامه اعضای جلسه دیدگاه ها و نظرات خود را ارائه کردند که در نهایت مقرر شد برنامه هایی از جمله فضاسازی با موضوع دفاع مقدس، دیدار با ایثارگران و خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان رازوجرگلان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری همایش پیشکسوتان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری مراسم پیاده روی و مسابقات ورزشی، اعزام پیشکسوتان به مدارس و ادارات و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در هفته دفاع مقدس در شهرستان رازوجرگلان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها