مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از کتاب سه جلدی شهدای روحانی در بوشهر

«سیدمجتبی هاشمی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از سه جلد یادنامه شهدای روحانی شهرستان دیر با عنوان «منذران صادق» رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ - 23September 2019

رونمایی از کتاب سه جلدی شهدای روحانی در بوشهر

«سیدمجتبی هاشمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت هفته غرور‌آفرین دفاع مقدس خاطرات دفاع مقدس را یک ثروت عظیم و ملی خواند و اظهار داشت: جهت ماندگار شدن و عدم تحریف حادثه‌ها و واقعه‌های ارزشمند باید آن را ثبت و ضبط کرد تا بتوان از آن به خوبی بهره‌برداری کرد.

وی با بیان اینکه حقایق را باید به درستی برای نسل آینده بازگو کرد گفت: دوران دفاع مقدس نیز در دل خود وقایع، دلاوری ها، رشادت‌ها، افتخارات فراوانی دارد که اگر به آن پرداخته نشود قطعا به دست فراموشی سپرده خواهد شد و آیندگان از آن محروم خواهد ماند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر به نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخت و بهترین راه ثبت خاطرات، مکتوب کردن خاطرات دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت در عرصه های مختلفی از جمله تبلیغ در جبهه تا تدارکات، رزم تخریب چی و حتی  فرمانده نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه خاطرات شهدا و پیشکسوتان روحانی نیز باید مانند سایر اقشار مکتوب شود تا آیندگان نیز از این افتخارات بهرمند شوند تصریح کرد: از سه جلد یادنامه شهدای روحانی شهرستان دیر با عنوان «منذران صادق» به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی افزود: کتاب های «منذران صادق» که به زندگینامه سه شهید روحانی «قاسم کاظمی»، «مهدی اندرواژ» و «یدالله امینی» به نویسندگی «علیرضا عابدی و علیرضا فخرایی» تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها