مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گیلان:

نمایشگاه عکس «عالم مجاهد» در رشت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «میثم زحمتکش» گفت: آیین رونمایی از نخستین نمایشگاه عکس روحانیت دفاع مقدس گیلان تحت عنوان «عالم مجاهد» در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 23September 2019

نمایشگاه عکس «عالم مجاهد» در رشت برگزار می‌شودحجت‌الاسلام «میثم زحمتکش» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رشت، اظهار داشت: بهترین راه تبلیغ ارزش‌های دفاع مقدس نمایش فیلم، مستند و برپایی نمایشگاه عکس است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا نمایشگاه عکسی تحت عنوان «عالم مجاهد» فردا در محل حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت دایر می‌شود، افزود: این اولین سری از عکس‌های روحانیان استان در هشت سال دفاع مقدس است که در قالب نمایشگاهی به معرض دید عموم قرار می گیرد.

این مسئول افزود: تعداد عکس های این نمایشگاه را ۳۵ قطعه از حضور روحانیان گیلانی دانست که در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان دیده می‌شوند و عنوان کرد: در آیین رونمایی از این نمایشگاه آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان به همراه جمعی از مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان گیلان در ادامه با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که برای حفظ ارزش‌های نظام جان خود را تقدیم کردند، افزود: جوانان و نوجوانان ما باید سیره حسینی و شهدایی را در سبک زندگی خود دنبال کنند.

زحمتکش عنوان کرد: ما نیازمند الگو هستیم و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس الگوهای خوبی برای تربیت معنوی همه آحاد جامعه و خصوصا نسل جوانان هستند.

وی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از نکات برجسته فرهنگ اسلامی است، گفت: تبیین دفاع مقدس صیانت از نظام است و شهدا ما  به تأسی از قیام عاشورا جان فدا کردند تا دین اسلام زنده بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها