سردار میرزایی:

میراث فرهنگی هرمزگان در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همکاری کند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان گفت: همه مسئولان به ویژه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید برای سرعت بخشیدن به روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس هرمزگان تلاش کنند.
کد خبر: ۳۶۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 23September 2019

میراث فرهنگی در هرمزگان در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس همکاری کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس با «رضا برومند» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

میرزایی در این دیدار گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هرمزگان یکی از برنامه‌های مهم این اداره‌کل در استان بوده که باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی به ساخت آن سرعت بخشید.

وی افزود: ظرفیت راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در هرمزگان برای حضور زائران و گردشگران از موضوعاتی است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه محتوا فرهنگی در جهت ترویج نقش هرمزگان در دفاع مقدس برای نسل جدید تلاش کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان نیز با بیان گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: این اداره‌کل آمادگی کامل دارد تا با برپایی نشست‌های تخصصی کارشناسان دو مجموعه در ترویج نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هرمزگان همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار