پیشکسوت دفاع مقدس:

امروز خط مقاومت به مرزهای اسرائیل رسیده است

سردار احمدی با انتقاد از کسانی که در داخل کشور سعی در تطهیر آمریکا دارند، گفت: در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی به جز در تعارضات سیاسی، دشمن نتوانسته حتی یک سنگر از انقلاب اسلامی را فتح کند و امروز به برکت خون مطهر شهدا، خط مقاومت به «قنیطره» و مرزهای اسرائیل رسیده است.
کد خبر: ۳۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 23September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سردار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان خراسانی دوران دفاع مقدس، در همایش «بصیرت عاشورائیان» که به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در سالن شهید تندگویان شرکت نفت تربت حیدریه برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی که دشمن با تهدیدات و تحریم‌های خود قصد به زانو در آوردن نظام اسلامی را دارد، باید مراقب باشیم برخی افراد در داخل به بهانه جمع کردن آرا و نشستن چند صباحی بر کرسی‌های قدرت و تصمیم گیری، چوب حراج به خون شهدا و جانفشانی ایثارگران نزنند.

وی با انتقاد از کسانی که گفتند اگر برجام نبود، اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل می‌گرفت، گفت: بزرگترین اجماع جهان علیه اسلام و انقلاب بعد از جنگ احزاب، دوران 8 سال دفاع مقدس بود ه است و بعد از آن تا ظهور حضرت حجت (عج) هیچ اجماعی دیگر علیه اسلام و مسلمین شکل نخواهد گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: همه ابرقدرت‌های شرق و غرب دنیا در دوران دفاع مقدس از اتحاد جماهیر شوری گرفته تا ایالات متحده و اروپایی‌ها با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات و تجهیزات مدرن و به روز و همچنین کمک‌های اطلاعاتی و امنیتی به جنگ با ملت ایران برخاستند، اما دم مسیحایی امام خمینی (ره) و حضور رزمندگان اسلام و خون مطهر شهدا اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان توسط بیگانگان تصاحب شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با انتقاد از کسانی که قصد دارند در داخل کشور آمریکا را تطهیر کنند، افزود: در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی به جز در تعارضات سیاسی، دشمن نتوانسته حتی یک سنگر از انقلاب اسلامی را فتح کند و امروز به برکت خون مطهر شهدا، خط مقاومت به قنیطره و مرزهای اسرائیل رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز باید مراقب جریان نفاق و قلم به دستان مزدور باشیم، افزود: در این مملکت و در ابتدای انقلاب جریان نفاق تا دفتر نخست وزیر و رئیس قوه قضائیه پیش رفته بود و افرادی همچون رجوی‌ها با ترور 17 هزار نفر از مسئوولان و مردم، قصد داشتند تا ریشه درخت نوپای انقلاب را بخشکانند، اما با حضور به موقع مردم در صحنه و رهنمودهای آن پیر فرزانه و به برکت خون مطهر همین شهیدان، خط مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی در سراسر منطقه سایه افکنده است.

این فرمانده دفاع مقدس به اتفاقات اخیر در منطقه اشاره داشت و افزود: روزی آمریکائی‌ها و انگلیسی‌ها در این کشور بر مردم حکومت می‌کردند و هر کجا را که می‌خواستند به اشغال خود در می­‌آوردند، اما امروز به برکت نظام اسلامی پیشرفته ترین پهباد آمریکائی‌ها توسط رزمندگان اسلام ساقط می‌شود و نفتکش انگلیسی به فاصله چند ساعت از فرمایش مقام عظمای ولایت توسط دریادلان سپاه توقیف می‌شود.

احمدی با بیان اینکه رویکرد منفی خرید سلاح از آمریکا، سیاستمداران ایالات متحده را با چالش مواجه کرده، ابراز داشت: اتفاقات اخیر بخصوص حمله پهبادی رزمندگان یمن به تأسیسات نفتی آرامکو آبروی سلاح‌های پیشرفته آمریکایی ها را برد.

وی در پایان گفت: تمام مسایل کشور جنگ روانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و به حول قوه الهی ملت ایران در این برهه حساس همچون گذشته سرافراز بیرون می آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار