صبح امروز انجام شد؛

پرش ۲۴ نفر از چتربازان نیرو‌های مسلح از فراز برج میلاد

۲۴ نفر از چتربازان حرفه‌ای و با سابقه نیرو‌های مسلح صبح امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس در قالب ۲ گروه ۱۲ نفره از ارتفاع ۲۸۰ متری برج میلاد، پریدند.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 23September 2019

پرش ۲۴ نفر از چتربازان نیرو‌های مسلح از فراز برج میلادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در چهارمین پرش دسته‌جمعی چتربازان، ۲۴ نفر از چتربازان حرفه‌ای و با سابقه نیرو‌های مسلح شامل سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین صبح امروز (اول مهرماه) همزمان با هفته دفاع مقدس در قالب ۲ گروه ۱۲ نفره از ارتفاع ۲۸۰ متری برج میلاد، پریدند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز آسمان پایتخت به اهتزاز درآوردند.

در این برنامه که با حضور مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران و مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد بود، محمدحسین پناهی به عنوان نماینده شهرداری و بسیج شهرداری تهران و همچنین ارشا اقدسی از بدلکاران بنام سینمای کشور نیز چتربازان را همراهی کرده و یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

عباس ادهمی، یوسف آقا رفیعی، مسعود حیرتی، علی امیری، مجید تقی‌خانی، محمد بزرگی، محمد آقا روحی، سلمان جمشیدی، بهادر بزرگ، مرتضی قربانی، علی کفیتی، محمد رحمانی، محسن مداح، بنیامین حسینقلی، مهدی نوروزی، وحید لطیفی، امیر سپهوند، علیرضا حیدری، عظیم ابهری، حسن سرتیپی و احمد حسنوند ازجمله چتربازانی بودند که در این برنامه شرکت داشتند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار