سردار غلامیان:

پیشرفت ایران در تسلیحات نظامی غیرقابل انکار است

یک مدرس دانشگاه گفت: با حذف نام شهدا از کوچه‌ها و معابر کسی نمی‌تواند با اهداف انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن‌ها مقابله کند؛ زیرا شکوفه‌های انقلاب به بار نشسته و افق حرکت انقلاب اسلامی، امیدبخش است.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 23September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «نورالله غلامیان» مدرس دانشگاه، در گردهمایی سنگر سازان بی‌سنگر سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است، اظهار داشت: گستره جبهه مقاومت در منطقه به حدی رسید که با تسلط بر قلب‌ها تا سواحل مدیترانه پیش رفته و این واقعیت امروز صحنه مقاومت و نبرد انقلاب اسلامی با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ترامپ در بن‌بست سیاسی گیرکرده است، افزود: آمریکا هر حرکتی که انجام می‌دهد با اقدام جمهوری اسلامی به بن‌بست می‌رسد، برای همین از برجام خارج شد و با توجه به اینکه می‌داند سقف تحریم بسته‌شده است در اقدامی دوباره بانک مرکزی را طی هفته قبل تحریم کرد.

پیشرفت غیر قابل انکار ایران در سامانه‌های نظامی

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه در صورت مذاکره ایران با آمریکا دیگر ملت ما روی آرامش را نخواهد دید، ابراز داشت: ایران می‌کوشد تا خود را از وابستگی به نفت نجات دهد و آمریکا نیز که در این شرایط می‌بیند تحریم‌ها چندان کارساز نبوده می‌خواهد با اهرم فشار از ایران امتیاز بگیرد که رهبر معظم انقلاب راه مذاکره را بر روی آمریکا بست.

غلامیان با اشاره به اینکه جریان مقاومت فعال‌ شده است، تصریح کرد: در دفاع مقدس با جانفشانی شهدا و استقامت خانواده‌های ایثارگران، بازدارندگی در بعد دفاعی ایجاد شد؛ اما در بعد اقتصادی هنوز این بازدارندگی صورت نگرفته است، لذا باید جریان مقاومت به ایجاد بازدارندگی اقتصادی کمک کند.

وی ضمن بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی ایران در شرایط که توان تولید یک متر سیم‌خاردار را نداشت توانست به پیشرفت‌های بسیاری در این حوزه دست یابد، افزود: در حوزه سامانه‌های نظامی معجزه و انقلابی رخ داد که نمونه بارز آن ساقط شدن پهپاد بسیار مجهز آمریکا در خلیج‌فارس بود که در این نکته روسیه نیز به پیشرفت‌های نظامی ایران اذعان دارد.

فرافکنی آمریکا در حادثه آرامکو

مدرس دانشگاه با بیان اینکه آمریکا خود در طی پنج سال گذشته مدام در حال جنگ و بمباران منطقه است، ابراز داشت: حادثه آرامکو عربستان چنان آن‌ها را بهت‌زده و سردرگم کرده بود که نمی‌دانستند از کجا و چه طور تأسیسات آن‌ها مورد هدف قرار گرفت و این عمق کار بزرگی که یمنی‌ها انجام دادند و باورشان نمی‌شد.

غلامیان با تاکید بر اینکه آمریکا در حادثه آرامکو با متهم کردن ایران قصد فرافکنی داشت، تصریح کرد: این سردرگمی آمریکا و متحدانش از برکات خون شهدا ناشی می‌شود که امروز دیگر به تعبیری دوران بزن و دررو تمام‌شده و جبهه مقاومت کل منطقه را فراگرفته است.

وی با اشاره به اینکه داعش به عنوان ثروتمندترین گروه تروریستی منطقه توسط جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت نابود شد، افزود: در پیروزی‌های سوریه با حساب مادی نمی‌توان تحلیل کرد که چه طور در شرایطی که ۲۸ کشور یک‌صدا گفتند بشار اسد برود و ایران گفت بماند، دیدیم که ماندگار شد و حرف جمهوری اسلامی که بزرگ‌ترین تحریم تاریخ بر آن بسته شد به کرسی نشست.

افق حرکت انقلاب امید بخش است

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت به نحوی گسترش‌یافته که اگر جایی ضربه‌ای وارد شود حتماً دشمن پاسخ آن‌ها را دریافت خواهد کرد، ابراز داشت: نمونه بارز آن در توقیف نفت‌کش ایران می‌توان نام برد که این کار انگلیس به‌نوعی دزدی دریایی بود و پاسخ این کار را نیز دریافت کردند.

غلامیان با تاکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: با حذف نام شهدا از کوچه‌ها و معابر کسی نمی‌تواند با اهداف انقلاب و ارزش‌های آن‌ها مقابله کند؛ زیرا شکوفه‌های انقلاب به بار نشسته و افق حرکت انقلاب اسلامی، امیدبخش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار