با حضور فرمانده سپاه ناحیه میامی؛

دومین اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد

دومین اجلاسیه شهدای شهرستان میامی با محوریت بازخوانی عملیات طریق‌القدس و تنگه چذابه با حضور سرهنگ «غلامرضا فلاحتی» فرمانده سپاه ناحیه میامی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 23September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، دومین اجلاسیه شهدای شهرستان میامی با محوریت بازخوانی عملیات طریق‌القدس و تنگه چذابه با حضور سرهنگ «غلامرضا فلاحتی» فرمانده سپاه ناحیه میامی و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ «غلامرضا فلاحتی» بعد از ظهر (دوشنبه) در این مراسم گشایش دومین اجلاسیه شهدای میامی با حضور مسئولان شهرستان به میزبانی منطقه سه چنار این شهر ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی، ایثارگری و جانبازی رزمندگان غیور کشور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: محوریت این اجلاسیه را بازخوانی عملیات طریق‌القدس و تنگه چذابه تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این اجلاسیه تلاش شد تا از طریق مباحث فرهنگی نسل جوان امروز با آرمان‌های شهدا آشنا شوند، افزود: نباید فراموش کرد که آرامش و امینت موجود در جامعه امروز به‌واسطه دفاع جانانه رزمندگان اسلام و به شهادت رسیدن آن‌ها بوده است؛ لذا هدف از برگزاری این اجلاسیه یادآوری همین مضمون است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه نسل جدید امروز دوران جنگ و دفاع مقدس را درک نکرده است، ابراز داشت: امروز این مهم می‌طلبد تا برای جلوگیری از شبیخون فرهنگی دشمن ارزش‌های نظام، دفاع مقدس و انقلاب برای آن‌ها در قالب برگزاری همین اجلاسیه‌ها تبیین و شرح داده شود.

فلاحتی بابیان اینکه گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود کار بازخوانی این عملیات را عهده‌دار است، تصریح کرد: این قبیل برنامه‌ها نقش مهمی در یادآوری رشادت و دلیری‌های رزمندگان این مرز و برم خواهد داشت که این امر در زمره اهداف برگزاری اجلاسیه شهدا قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار