فتاح:

فعالیت‌های بنیاد مستضعفان شفاف می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان مهمترین مأموریت بنیاد را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه برشمرد و گفت: تمام فعالیت‌های بنیاد و شرکت‌های زیرمجموعه باید به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 23September 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان با تأکید بر ضرورت اصلاح وجهه اجتماعی این بنیاد اظهار داشت: بنیاد مستضعفان یک نهاد اجتماعی برای خدمت‌رسانی به محرومان است.

وی ادامه داد: اقدامات زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده که مردم از آن بی‌خبر هستند و لازم است برای اطلاع‌رسانی این خدمات و بهبود وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اقدامات این نهاد برای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف را قابل توجه توصیف و عنوان کرد: فعالیت‌های بنیاد مستضعفان به خوبی به مردم معرفی نشده است. متاسفانه ذهن جامعه از کارنامه بنیاد مستضعفان خالی است و این موضوع موجبات سواستفاده بدخواهان مردم و نظام را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت شفاف‌سازی فعالیت‌های بنیاد مستضعفان، خاطرنشان کرد: رابطه بنیاد با همه زیرمجموعه‌ها و شرکت‌ها باید کاملا شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد تا اگر تذکر و انتقادی داشتند، مطرح کنند و ما موظفیم به سوالات آنان پاسخ روشن دهیم.

فتاح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان ستادی بنیاد سخن می‌گفت، به جلسات اخیر خود با رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: رابطه بنیاد با همه قوا در بالاترین سطح ممکن است و بنیاد مستضعفان مصصم‌تر از گذشته در خدمت نظام اسلامی فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان محل سیاسی کاری نیست، بیان کرد: مهمترین ماموریت بنیاد مستضعفان را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه به عنوان یک اصل در مدیریت اسلامی قرار می‌دهیم و در همین راستا به صورت مستمر فعالیت‌های بنیاد را به مردم گزارش می‎کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان حضور و مقاومت مردم در صحنه و همراهی با امام راحل (ره) را رمز موفقیت نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با وجود فشار‌های اقتصادی دشمن و خیانت برخی عوامل داخلی، مردم با خودباوری و اتکا به اقتصاد ملی توانستند از مشکلات عبور کنند و امروز نیز اگر اعتماد مردم به عملکرد دستگاه‌ها بازسازی شود، بسیاری از چالش‌های فعلی حل خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار