در دومین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح کتابخانه یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قم

کتابخانه یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات این یگان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ - 23September 2019

افتتاح کتابخانه یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه قم در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کتابخانه یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) همزمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام احمد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افتتاح شد.

حجت الاسلام احمدی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: بنابر توصیه‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کتاب‌خوانی، باید در زمینه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی الگوسازی کنیم و سطح دانش خود و اطرافیانمان را بالا ببریم.

وی افزود: فضای مجازی امروز فرصت مطالعه را از مردم گرفته است و می‌توان گفت که این موضوع از اهداف بزرگ دشمنان در ضربه زدن به دنیای اسلام است.

احمدی تصریح کرد: باید سعی کنیم در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی سرانه مطالعه خود را افزایش دهیم و بحث کتاب و کتاب‌خوانی باید روزبه‌روز در جامعه ما گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح کتابخانه با موضوع دفاع مقدس بدین منظور است که ان‌شاءاالله تبرکی بر آغاز کار و ادامه راه و افزایش کتاب‌ها و همچنین کتابخانه‌ها در سازمان‌ها و ادارات مختلف باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار