فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان:

تفکر ناب دینی موجب رستگاری انقلاب اسلامی است

«علی رئوفی» در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس بندرعباس گفت: به وسیله تفکر ناب دینی و اسلام سیاسی می‌توان رستگاری را چه در دنیا چه در آخرت برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۶۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 24September 2019

تفکر ناب دینی موجب رستگاری انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، «عارف رئوفی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان با حضور در محل نمایشگاه دفاع مقدس در بندرعباس با اشاره به روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دقیقا در مقطع زمانی شکل گرفت که دو ابر قدرت شرق و غرب با مبانی فکری خاص خود جهان را اداره می‌کردند و حضرت امام (ره) نه صرفا به عنوان یک رهبر دینی بلکه به عنوان ابر استراتژیست عصر معاصر تئوری جدیدی را از مدیریت جهانی به عرصه اجرایی وارد کرد‌.

رئوفی عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) به دنیا ثابت کرد که به وسیله تفکر ناب دینی و به وسیله اسلام سیاسی میتوان رستگاری را چه در دنیا چه در آخرت برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: انقلاب در درون خود موجودی پیش برنده و پیش رونده است که باعث توقف ناپذیر شدن آن می شود، از آن جا بود که شجره طیبه بسیج به فرمان مستقیم حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: پس از شکل‌گیری جنگ تحمیلی علیه نظام اسلامی و علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج به عنوان مجموعه‌ای که باید به حل چالش‌های نظام اسلامی ورود پیدا کند، مقتدرانه ورود کرد و با جانفشانی‌های آحاد مردم در این شجره طیبه توانست از مرز‌های دینی و اعتقادی و از مرز‌های فیزیکی میهن اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار