افتتاح نمایشگاه هنری «قاب‌های ماندگار» در اهواز

مراسم افتتاح نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی هنرمندان خوزستانی با عنوان «قاب‌های ماندگار» با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گالری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۳۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ - 24September 2019

افتتاح نمایشگاه هنری «قاب های ماندگار» در اهواز

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، مراسم افتتاح نمایشگاه آثار طراحی و نقاشی هنرمندان خوزستانی با عنوان «قاب های ماندگار» با حضور سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، «مسعود امینی» معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اهواز و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در گالری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز افتتاح شد.

این نمایشگاه که به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس دایر شده است از امروز (سه شنبه دوم مهر) در محل گالری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز واقع در بلوار آیت اله بهبهانی، پیچ میدان بصورت رایگان تا پایان هفته دفاع مقدس در اختیار بازدید کنندگان عموم خواهد بود.

به گزارش دفاع‌پرس؛ نمایشگاه هنری «قاب های ماندگار» با همکاری و مشارکت روابط عمومی و تبلیغات، سازمان نشر آثار و ارزش‎های مشارکت زنان و امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز به مدت یک هفته برگزار و در معرض دید علاقه مندان به حوزه هنرهای دفاع مقدس قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها