رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مبارزه ما با دشمن در جبهه جنگ نرم ادامه دارد

شاهپور جودکی‌نژاد با بیان اینکه امروز مبارزه ما با دشمن در جبهه جنگ نرم ادامه دارد، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی، رسانه و اقتصاد به میدان آمده است و رمز پیروزی ما در این جبهه نیز مانند دوران دفاع مقدس، پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی است.
کد خبر: ۳۶۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 24September 2019

مبارزه ما با دشمن در جبهه جنگ نرم ادامه دارد

«شاهپور جودکی نژاد» رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: سال 1339 در پلدختر  و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمدم در همان شهر پلدختر تحصیلاتم را شروع کردم و تا مقطع راهنمایی در مدرسه عنصری درسم را ادامه دادم بعد از اتمام دوره راهنمایی وارد اداره مخابرات شدم و در آنجا انجام وظیفه می‌کردم که جنگ تحمیلی شروع شد و از طرف اداره مخابرات در دهم اردیبهشت 65 به مناطق جنگی اعزام شدم.

وی با بیان اینکه در مناطق شاخ شمیران و دربندیخان حضور داشته است، گفت: فرمانده بسیج پلدختر آن زمان فردی بود به نام  «حاج بیرانوند» و از همرزمان «حمید امیری» و «حشمت  اله مومنی»  را به خاطر دارم.  وقتی که ما به منطقه رسیدیم درگردان احتیاط انجام وظیفه می‌کردیم شخصیت‌های دیگری بودند در آنجا مثل شهید نعمتی که از همشهریان من بود.

جودکی با بیان این مطلب که لحظه لحظه دوران دفاع مقدس سرشار از حوادث تلخ و شیرین بود، ادامه داد: یکی از خاطرات شیرینی که از آن ایام درذهنم مانده است باز پس گیری «شاخ شمیران» از نیروهای دشمن بود؛ «شاخ شمیران» یا به قول بچه‌های رزمنده «شاخ» که دست عراق بود و یک پلی که آنجا بود به اسم پل «شیخ صالح» که با کمک بچه‌های رزمنده که طراحی جنگ می‌کردند ساخته شده بود؛ با یک حمله‌ی جانانه توانستیم  «شاخ شمیران» را  که در دست دشمن بود فتح کنیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: تلخ ترین خاطره من در دوران دفاع مقدس شهادت یکی از همرزمانم  به نام «امین غلامی» فرزند «کرم علی» که از همسایگان ما بود که در منطقه «شاخ شمیران» به مقام شهادت نائل آمد.

وی اضافه کرد: در همان زمانی که من در جبهه بودم پدرم نیز که قبل از پیروزی انقلاب نظامی بود، بصورت داوطلبانه  به منطقه «فکه» خوزستان اعزام شده بود و در گردان قدس حضور داشت و برادرم نیز درجبهه بودند برادرم در منطقه کردستان که جانباز هم شده بود خدمه خمپاره بودند.

جودکی گفت: یکی از همسایه‌هایمان که همرزم پدرم بود، گفت آن زمان در منطقه «فکه» هیچ آبی در دسترس‌مان نبود و فشار زیاد تشنگی بد جور آزارمان می‌داد و نای راه رفتن نداشتیم یکدفعه متوجه شدیم که «خدارس جودکی» همراه با یک سرباز یک تانکر آب بزرگ را به سمت ما می‌آوردند که باعث خوشحالی همه ما شد.

این جانباز دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در تاریخ  یکم اسفند 1365 که از مناطق عملیاتی به پلدختر برگشتم در اداره مخابرات سرِکار بودم که هواپیمای جنگنده دشمن مخابرات را هدف گرفت و من در ناحیه چشم و پرده گوش آسیب دیدم و دچار موج گرفتگی شدم.

وی با بیان اینکه امروز مبارزه ما با دشمن در جبهه جنگ نرم ادامه دارد، افزود: دشمن با استفاده از فضای مجازی، رسانه و اقتصاد به میدان آمده است و رمز پیروزی ما در این جبهه نیز مانند دوران دفاع مقدس، پیروی از ولایت وحدت و همدلی است.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار