فرمانده تیپ 230 گرگان:

دفاع مقدس نماد اراده الهی بود

فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی گرگان گفت: دفاع مقدس نماد اراده الهی و احساس تکلیف رزمندگان در دفاع از اسلام بود که با فداکاری، ایثار، مقاوت، جهاد و شهادت به ارزش‌های اسلامی حیاتی تازه دادند.
کد خبر: ۳۶۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 24September 2019

هفته دفاع مقدس نماد اراده ی الهی و احساس تکلیف رزمندگان در دفاع از اسلام بود

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، امیر سرتیپ دوم «محمدعلی سعیدعسکری» ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی گرگان در جمع فرماندهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نماد اراده الهی و احساس تکلیف رزمندگان در دفاع از اسلام بود که با فداکاری، ایثار، مقاوت، جهاد و شهادت به ارزش‌های اسلامی حیاتی تازه دادند.

سعیدعسکری دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی رزمندگان دانست تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس درسهای ولایی و بی‌نظیری چون ایمان به جهاد فی سبیل الله و احیای روح مجاهد و مبارزه، احیای روحیه شهادت طلبی، مقاومت، پایداری و پشتکار در مبارزه، شجاعت و شهامت را برای ما به ارمغان داشت و این مهم باعث تحولات عظیم و انقلابی عمیق در بنیان جامعه گردید .

وی با اعلام آمادگی کامل نیروهای آجا در استان گلستان افزود: همه مکلف هستیم، تکلیف الهی که بر عهده ما گذاشته شده دفاع از سرزمین و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و مردم عزیزمان عمل کنیم و هرگز اجازه نفوذ به بدخواهان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها