پيام استاندار لرستان به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس

«سید موسی خادمی» به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 24September 2019

پيام استاندار لرستان به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس تبلور اراده پولادین و استقامت اسطوره‌‌ای دلیرمردان و شیر‌زنانی است که در راه پاسداری از آرمانهای بلند امام (ره) و پایداری نهال نو نشانده انقلاب اسلامی ايران از جان و از هستی خويش گذشتند.

این هفته یادآور هشت سال جانفشانی ایثار و رشادتهای ملت بزرگ ایران است که با حماسه های جاودان و مثال زدنی در تاريخ ايران زمين دلاورانه پرچم انقلاب اسلامي را در عصر جديد و در فضای دو قطبی استعماری در دنيا برافراشته و از آن دفاع کردند.

در این دوران پر افتخار و پرحماسه، دفاع و پایمردی، شهادت‌طلبی، جانبازی و فداکاری جوانان رشید و شیرمردان لرستانی در قالب لشکر ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و لشکر همیشه قهرمان ۸۴ ارتش خرم آباد، نیروهای بسیجی و عشایر فصل ویژه‌ای از دفتر دفاع مقدس محسوب می‌شود که هم پا و همراه ديگر رزمندگان ايران اسلامی قله‌های شرف و افتخار را در نورديدند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقامی که در طول هشت سال دفاع مقدس هستی خویش را فدای کيان ميهن اسلامی کردند، اين هفته پر از عظمت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت شريف ايران و مردم رشيد و شجاع لرستان و همه ايثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا تبريک و تهنيت عرض کرده و از خداوند سبحان پيروزی نهايی انقلاب اسلامی را در همه عرصه‌های داخلی و جهانی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها