مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

هدف اصلی دشمن در دفاع مقدس، خاموش کردن صدای انقلاب اسلامی بود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: توطئه‌ها و اهداف دشمن در جنگ تحمیلی، یکی از اهداف اصلی آنها در خاموش کردن صدای انقلاب بود که این موضوع با رهبری حضرت امام خمینی خنثی شد.
کد خبر: ۳۶۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 24September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، اولین جلسه ستاد اربعین دانشگاهیان استان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان، تعدادی از نمایندگان دانشگاه‌های استان و مسئولان نهاد رهبری و بسیج دانشگاه‌های استان در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

هدف اصلی دشمن در دفاع مقدس، خاموش کردن صدای انقلاب اسلامی بود

در این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» به اهمیت رشادت در عصر حاضر در جنگ اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: توطئه‌ها و اهداف دشمن در جنگ تحمیلی، یکی از اهداف اصلی دشمن در خاموش کردن صدای انقلاب بود که این موضوع با رهبری حضرت امام خمینی (ره) خنثی شد.

حجت الاسلام «مازندرانی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان به صلابت و روحیه بسیار خوب جوانان انقلابی در دهه چهارم انقلاب اشاره کرد و آن را نشانه بالندگی انقلاب اسلامی برشمرد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، هشت سال دفاع مقدس را یک سرمایه بزرگ فرهنگی دانست و بر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مستندسازی و انتقال آن به نسل جوان تاکید کرد.

«علی نجفی‌نژاد» با اشاره به مبدل شدن جنگ سلاح‌ها به جنگ نرم‌افزاری، رسانه‌ای و فرهنگی، خاطرنشان کرد: بازشناسی و انتقال گنجینه‌های فرهنگی دفاع مقدس را که برگرفته از سجایای اخلاقی و کرامت انسانی بوده و ریشه در دین و آموزه های مذهبی ما دارد، باید با دقت به نسل حاضر آموزش و انتقال دهیم.

در پایان این جلسه، با مشارکت اعضا در خصوص ارائه تسهیلات لازم جهت اعزام کاروان دانشجویان به کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه، گرفته شد.

همچنین ادای احترام به شهدای گرانقدر گمنام در تپه نورالشهدا از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار