فرمانده سپاه تربت حیدریه:

رزمندگان محور مقاومت، آل سعود را به زانو درآوردند

سرهنگ «علی نیک‌یاد» گفت: امروز رزمندگان محور مقاومت با پرواز ۱۰ پهپاد پیشرفته و عبور از دستگاه‌های فوق پیشرفته آمریکایی تأسیسات نفتی آرامکو را هدف قرار داده و آل سعود را به زانو درآوردند.
کد خبر: ۳۶۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 24September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از تربت حیدریه، سرهنگ «علی نیک‌یاد» فرمانده سپاه تربت حیدریه در همایش ویژه گشت رضویون این شهرستان که امروز در مسجد حجت بن الحسن العسکری برگزار شد، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس اجماع جهانی برای نابودی اسلام شکل گرفته بود تا پرچم اسلام را به زیر بکشند، چون می‌دانستند این پرچم جهانی می‌شود و به فرموده امام خمینی(ره) روزی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان داشت: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی را وارد غرب آسیا کرد تا با پشتیبانی­‌های مالی از این رژیم جعلی طومار اسلام و مسلمین را در هم بپیچد.

وی ادامه داد: چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و نظام سلطه رو به افول است و محور مقاومت با سرپنجه‌های رزمندگان اسلام در حال پیشرفت است.

نیک‌یاد ادامه داد: چه کسی گمان می‌کرد روزی پاسخ حزب الله لبنان سرنگونی زره‌پوش فوق پیشرفته رژیم صهیونیستی باشد و یا رزمندگان یمن با پهپادهای خود از تجهیزات فوق پیشرفته آمریکا عبور کرده و تأسیسات مهم و استراتژیک آرامکو عربستان سعودی را مورد هدف قرار دهند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز رزمندگان محور مقاومت با پرواز ۱۰ پهپاد پیشرفته و عبور از دستگاه‌های فوق پیشرفته آمریکایی تأسیسات نفتی آرامکو را هدف قرار داده و آل سعود را به زانو درآوردند.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف ما در مقابل استکبار مقاومت است، افزود: اگر عده‌ای افراد ترسو و بزدل در برابر دشمن کوتاه آمدند نباید به پای انقلاب،نظام و مردم گذاشت، آن را باید به پای افرادی بنویسید که دلبسته غرب هستند و شهدای میهن اسلامیمان را ندیده و نشناخته‌­اند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: بسیج جهان اسلام شکل گرفته و در حال پیشروی است. روزی رژیم غاصب صهیونیستی طرح نیل تا فرات یعنی مدیترانه تا عراق را به عنوان وسعت بهترین مراکز جهان مطرح می‌کرد اما امروز از ترس سربازان انقلاب اسلامی و بسیج جهان اسلام دور خود دیوار کشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار