امام جمعه پاوه:

وحدت و تفاهم باعث ناکامی دشمنان خواهد شد

ماموستا ملا «قادر قادری» گفت: از بهمن ۵۷ تاکنون دشمن از سنگرهای مختلف علیه ملت ایران توطئه به راه انداخته و هنوز هم در کمین است که وحدت و تفاهم باعث ناکامی دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 24September 2019

وحدت و تفاهم باعث ناکامی دشمنان خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه  امروز در آیین توزیع بسته‌های نوشت‌افزار در میان دانش ‌آموزان روستایی شهرستان‌های روانسر و پاوه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس برگزار شد اظهار داشت: از بهمن 1357 تاکنون دشمن از سنگرهای مختلف علیه ملت ایران توطئه به راه انداخته و هنوز هم در کمین است که وحدت و تفاهم باعث ناکامی دشمنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم با آغاز جنگ تحمیلی نه سپاه مجهز و نه ارتش با روحیه ای داشتیم و مملکت اسلامی مورد هجوم صدام جنایتکار و هم‌پیمانانش قرار گرفت و هشت سال تمام حکومت ها علیه ملت ایران متحدانه جنگیدند.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: در این جنگ صدام جنایتکار با 12 لشکر تا دندان مسلح، 15 تیپ مستقل، 5 هزار و 400 دستگاه تانک و 360 جنگنده به جنگ با ملت ایران آمد.

قادری گفت: به لطف خدواند متعال، حکمت شجاعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، صداقت مسئولان وقت، شرافت و حضور مردم ایران و ایثارگری نیروهای مسلح، جنگ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

وی ادامه داد: اکنون هم در حال جنگ هستیم و دشمن 2 جنگ اقتصادی و فرهنگی را راه انداخته و ما را محاصره اقتصادی کرده و در جنگ فرهنگی نیز به دنبال دستیابی به سیاست ها و اهداف خود است.

امام جمعه شهرستان پاوه اضافه کرد: جنگ فرهنگی در درون خانه‌ها راه افتاده و با موبایل و ماهواره به ذهن و فکر ما خوراک مسموم تزریق می شود.

قادری بیان داشت: زنده کردن اختلافات قومی و مذهبی با راه اندازی شبکه های اختلاف افکن ماهواره ای، تشویق فرهنگ بدحجابی و خالی کردن مغز جوانان از فکر مذهبی، اعتقادی و دینی و اشاعه فساد به روش‌های مختلف مانند توزیع موادمخدر از جمله اهداف دشمن در جنگ فرهنگی است.

وی تخریب و تحقیر افراد وابسته به نظام، اخلال در معیشت مردم و تقویت رسانه های ضد انقلاب را از دیگر اهداف دشمنان در جنگ فرهنگی اعلام کرد.

امام جمعه شهرستان پاوه متذکر شد: دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان شبانه روز در معرض خطر هستند و اگر هوشیار نباشیم آینده آنها را به سمتی دیگر هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها