مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای رسانه کشور به میزبانی استان مازندران

«عباس زارع» از برگزاری یادواره شهدای رسانه کشور به میزبانی استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 24September 2019

برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه کشور به میزبانی استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست خبری که ظهر امروز (سه‌شنبه) در این اداره کل برگزار شد، از برگزاری یادواره ملی شهدای رسانه کشور به میزبانی استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس بسیج مستضعفین کشور پنج‌شنبه چهارم مهر در متل‌بانک بابلسر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فعالان رسانه باید بسیجی شوند و نگاه حزبی و سیاسی وجود نداشته باشد، از ایجاد تعامل خوب بین بسیج و رسانه خبر داد و به همکاری بسیج رسانه در اجرای این برنامه اشاره کرد و گفت: با همراهی و همدلی رسانه‌ای توانستیم بخشی از مأموریت‌ها را به انجام برسانیم.

این مسئول بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و با بیان اینکه در این راستا این اداره کل نسبت به راه‌اندازی دو کارگروه شورای رسانه و اطلاع‌رسانی و تولید محتوا در حوزه فضای مجازی اقدام کرده‌ است، افزود: کارگروه شورای اطلاع رسانی شنبه ششم مهر افتتاح خواهد شد.

زارع انتخاب شهید شاخص رسانه را از نوآوری‌های استان مازندران عنوان کرد و خواستار حضور پرشور اصحاب رسانه، بسیجیان و جوانان در این مراسم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها